zsolt160matizos Creative Commons License 2005.10.10 0 0 957
"Hát nemtom ... Megkukkolnám én asztat a zolajat a csere akamával :)).

7végín, 2ezer km után olajcsere vót. Nem bántam +."


Miért, a tied milyen volt?? Tele volt valamivel?? :-o
Azt tudni kell, hogy az alkatrészek már olyan pontosságal készülnek, hogy a "bejáratás" során minimális a fémforgácsok keletkezése.

Egyébként, nekem mind 1, ki mikor (akár 1000 km-nél) cseréli le az olajat, de azt tudni kell, hogy az a gyakori olajcsere egyáltalán nem befolyásolja a kocsi élettartamát, főleg ha megfelelő minőségű az olaj!
Tehát a kötelező intervallumot elég betartani, természetesen megfelelő minőségű olajjal, és nem lesz gond. Most ide nem értve a gyári hibákat!

A normális szervizekben ott lehetsz az autód mellet, és láthatod mit vesznek ki, és tesznek be. Nekem a régi Matizon (ez még nem érte el az egy évet, vagy a 15000 km-t) olajcserekor olyan szép tiszta volt az olaj, még meg is lepődtem....

Ha van benne fémforgács, csúnya az olaj színe, ott viszont más baj is van!
Előzmény: Novi1 (956)