A kérdéseidet miért itt tetted fel?
Mindegy végülis, de akkor itt válaszolok.
Szerintem a mai modern buszok menettulajdonságai általában jobbak, mint a régebbieké. Vannak persze különbségek. A Scania alvázas E95-össel össze se vethető a Rábás...
Az üléstávolság sok esetben valóban lecsökkent a korábbi évekhez képest. Hiába, ez a hatékonyság egyik eszköze. Én még a 14 üléssoros buszokon is el tudok férni a magam 183 centijével, úgyhogy nem érzem súlyosnak a problémát.
(Egy IK250-esben általában 12 sor ülés volt, az E95-ösökben 13)
A jegyárak különbségét nem érzem kardinálisnak, Te rendszeresen túldimenzionálod. Most ráadásul csökken is a különbség.
Légkondi: mostanában az időjárás miatt már ritkán van szükség rá. Nem hinném, hogy a légkondi hiánya miatt utasokat vesztene a Volán a vasút javára :)
"Amíg ablaktalan levegőtlen, rugózásban lengéscsillapításban elégtelen gépket kínáltok az utasoknak addig én nem reklámoznám itt a helyedben a vicinális fórumon a buszt."
Nem reklámozom. De hogy a Volánok jelenlegi állományának 80%-a magasan lenyomja kényelemben a BZ-t, az részemről egyértelmű. Ha valami ráz, és fapados, akkor az a BZ.
"Egyébként is a statisztika azt támasztja alá, hogy az utasok csak a rövid 5-25 km távolságra favorizálják a buszt, 40 km felett egyértelműen a vasút utaskilométer alapján átvette a vezetést , jobban mondva át sem engedte a VOLÁN-nak."
Így van, egyelőre nem vette át a Volán, de várjuk ki a végét :)
Ha már ilyen szépen nézegeted a statisztikát, illendő lenne hozátenni azt is, hogy hányszorannyi utas utazik 40 km alatt, mint felett. Csak hogy lássuk az érintettek számát, a vonat helyett a buszt választól tömegeit :)
"A jelenlegi nagy formalmat nem a munkába járók, hanem a diákok generálják."
Tévedés.