Ez érdekes. Ugyanis így egyre üresebb autóval kell mozognia, és a munkaideje is sokkal kedvezőtlenebbül alakul, ha 1 sofőrrel közlekedik, mint a legtöbb kamion.
Hogy jön ki szabályosan a napi 8 órányi vezetési idő? Biztos betartja? Vagy nagy ívben tesz a szabályokra?
Ezt teritő fuvarozásnak, amit a MÁV nem tud megoldani.
Miért nem? Leakad egy kocsi itt, leakad egy kocsi ott.
Amúgy olvastam róla, hogy álltólaga lett volna szó aról, hogy a TESCO importszálltmányainak egy része vasúton menjen, de a MÁV-os szerencsétlenkedés miatt nem jött össze a dolog. :(((
Ca. egy éve volt erről szó a vasútmániás topikban.
Ha Pozsonyból jön egy kamion, akkor az lecuccolhat Móváron, Győrben és Tatabányán. De vajon egy Varsóból jövő kamionnak érdemes-e végigjárnia egyszer Nyugat-Magyarországot, egyszer meg Kelet-Magyarországot?