Hali, oszinten szolva en ezt a sok torest ,szakadast stb csak a kovetkezokkel tudnam megmagyarazni.
1. elallitott gyujtas miatt az utolso 10000 km-en mechanikusan teljesen
tulterhelt motoralkatreszek
2. elallitott vezerles miatt ugyanaz
Valoszinuleg a Stromberg sincs rendben, talan emiatt kezdtek buheralni ganyolni
a gyujtast, talan arreb tekertek egy-ket fokkal az egesz vezerlest, azt mentek vele amig birta ,majd leallitottak amikor mar ugy zorgott meg razkodott a motor, hogy mar nekik is sok volt. Neked meg bemeseltek hogy lemerult az aksi.
Talan kemenynek tunik, de tudni kell es tapasztalatbol is mondom, hogy a 200-as benzinmotor akkor is jar ha minden beallitas szar rajta, lehet hogy nehezen indul,lehet hogy fustol, lehet hogy 25 litert zabal, razkodik, pruszkol, stb, de megy, amig darabokra nem szakad .Ez jo is meg rossz is, mert az a bizonyos embertipus
ezt ki is hasznalja a vegletekig.
Udv Gabor