gsmcoder Creative Commons License 2005.09.29 0 0 10

Még több indok van az affiliate programok alacsony hatékonyságára (partner szemszögből) :

Még ha a olyan cookit is rak a banner hírdető a potenciális vevő browserébe, ami a partnert (banner helyet biztosítót)  azonosítja és ez alapján jutalmazhatóvá teszi akár későbbi vásárlások esetére is (egy ilyen affiliatet ismerek) sem biztos a siker. Azért nem mert a vásárlás és a hírdetésre találás elég nagy valószínűséggel kér különböző gépen fog lezajlani (otthon-munkahely). Így mehet a fenébe a cooki:)

 

Szerintem a tisztességes affiliate programnál a bannerre katintott hírdetőt megkérik hogy jegyezzen fel/mentsen el egy kódot. Ez alapján engedménnyel vásárolhat, ezért nagy valószínűséggel el is menti az egyedi partner azonosító kódot. Később ha vásáról nyilván használja, és így a partner jutalékolható. Ilyet még nem láttam és valszín nem is fogok a web-es felületen, mert rontja az eladó érdekeit (árengedmény + affiliterek kifizetése megnő+komplikálja a vásárlási folyamatott, mellyel elriszt néhány vevőt).

A félmegoldás a wap-os felületen már létezik : telefonszám alapján követhető a vevő. Persze itt is előfordulhat hogy két telefont használ (céges, magán), de ennek a valószínűsége sokkal kisebb.

Előzmény: gsmcoder (9)