gsmcoder
2005.09.29
|
|
0 0
10
|
Még több indok van az affiliate programok alacsony hatékonyságára (partner szemszögből) :
Még ha a olyan cookit is rak a banner hírdető a potenciális vevő browserébe, ami a partnert (banner helyet biztosítót) azonosítja és ez alapján jutalmazhatóvá teszi akár későbbi vásárlások esetére is (egy ilyen affiliatet ismerek) sem biztos a siker. Azért nem mert a vásárlás és a hírdetésre találás elég nagy valószínűséggel kér különböző gépen fog lezajlani (otthon-munkahely). Így mehet a fenébe a cooki:)
Szerintem a tisztességes affiliate programnál a bannerre katintott hírdetőt megkérik hogy jegyezzen fel/mentsen el egy kódot. Ez alapján engedménnyel vásárolhat, ezért nagy valószínűséggel el is menti az egyedi partner azonosító kódot. Később ha vásáról nyilván használja, és így a partner jutalékolható. Ilyet még nem láttam és valszín nem is fogok a web-es felületen, mert rontja az eladó érdekeit (árengedmény + affiliterek kifizetése megnő+komplikálja a vásárlási folyamatott, mellyel elriszt néhány vevőt).
A félmegoldás a wap-os felületen már létezik : telefonszám alapján követhető a vevő. Persze itt is előfordulhat hogy két telefont használ (céges, magán), de ennek a valószínűsége sokkal kisebb. |
Előzmény: gsmcoder (9)
|
|