buki92 Creative Commons License 2005.09.17 0 0 834

Szia Eszter!

 

[Már napok óta gondolkozom valamin, és amilkor megláttam ezt a topikot, eszembe jutott, hogy te biztosan többet tudsz erről:]

Nézegettem az új MSZP-s plakátokat, és megállapítottam, hogy igen, teljesen megfelel annak amit Gyurcsán mondott a választókról:

 

"Azt hiszem, nemcsak lehetséges ilyet megfogalmazni, hanem a választók túlnyomó többsége nem is ítél másképp, mint nagyon egyszerű, ítéletté váló víziók alapján. Egy vízióra, egy attitűdre a választó ítélettel válaszol: akarom-nem akarom, jó-rossz, kell-nem kell. Jelentős részük nem ismeri a részletes programokat, és nem tudja pontosan, inkább csak érzi, hogy miért akarja."

 

Pedig az elején még ő is azt hangoztatta, hogy véget kell vetni a PR gügyögésnek, és világosan kell fogalmazni. Nyilván meggyőzték ennek az ellenkezőjéről.

 

Te mit gondolsz erről? A választók jelentős részét tényleg annyira nem érdekli az egész, hogy nem is hajlandó elgondolkodni rajta? Vagy egyszerűen ez csak egy PR dogma, aminek sem a helyessége, sem pedig a helytelensége nincs megfelelően alátámasztva? Igazolva van, hogy egy politikai kampányban is működnek azok az elvek, amik egy mosópor, autó vagy mobiltelefon reklámban?

( Például, szerinted kész bukás lenne egy kampányt arra építeni, hogy a választók nagy része tisztában van a kölségvetési egyensúly fogalmával? )