Törölt nick Creative Commons License 2005.08.31 0 0 8607

Kedves gmarc!

 

Egyetlen receptet ajánlok:

 

Egy vicinálist nem kell feltétlen végigutazni.

Egy rész is elég belőle.

 

A 13-as ráhordó szerepet tölt be a 11-re meg az általam szeretett 5-ös fővonalra.

 

Ha kisebb részt utazunk be a dolog nem olyan nyomasztó.

Én vicinálisokat meg a vasutat utjaim részbeni fedezésére használom fel.

Komninálom a vonatot avonattatal a buszt a vonattal.

Úgy élvezetes izgalmas a dolog.

 

Megjegyzem a 15 perces Veszprémvarsányi tartózkozás amolyan technikai pihenő is.

Én emlékszem amikor beszélegettem először egy Veszprémvarsányi vasutassal az M47+BH+Bh vonatta vonaton.

 

Most is látom magam előt aki tartja a kezében a tárcsát majd elmeneszt Császáron.

Azt is amikor a Dácsiás vonat méltóságteljes lassúságal metszi 3-szor a Bakonyszombathely-Kisbér műutat. Buszból Ami az OFFtopik Súrra megy.

Érdekes a fénysorompó úgy volt beállítva, hogy mindig megfogott minket a vonat.

 

Egyszer megbolondult a sofőr a leállított motorú buszt beindította közvetlenül a vonat előtt spuriztunk át.

 

Akkor féltem igazán.

 

A nagy késéssek amikre képesek voltak hajdanán ezek a vonatok havazáskor.

a 19 óra körüli nagy 4-es Kisbéri keresztnél rendesen késtek a vonatok.

A Fehérvár-Komáromi vonat 3 Bhv val Csörgővel!

 

Mórtól mentünk Kisbérről a vasúttal nem rendelkező Súrra.

 

Móron azt bírtam, hogy mivel nem tudtam mikor jön a vonat ezt csak az állomásépületben keltett rezgésekből érzékeltem.

Mikor érzetm , hogy dübörög a föld, kimentem a vonat ekkora ért a bejárati jelzőhöz.

 

M47 el meg Bh-val talán kényelmesebb volt az út a 13-ason.

Ja és amikor melléket tesznek a motor után akkor királyabb érzés!

 

 a következő képen szereplő Bz mellék volt az utitársam leutóbb:

 

 

 

Nagyon cuki kocsi.

Belül plüs ülésekkkel.

Előzmény: gmarc (8599)