JA ÉN IS SZÁMOLTAM UTAST A 13-ASON!!!
Lényeg 7.57 kor indultam előtte, Győrből jöttem.
Motor+mellék volt a vonat.
A motoron volt 3 ember ebből 1 leszállt.
Én felszálltam.
Lázi 1 le senki föl.
Tápszentmiklós senki se le se fel.
Bakonybánk 4 ember fel
Bakonyszombathely 4 ember fel
Kisbér mindenki (én is le)
Kisbértől én Fehérvárra mentem. A Tatabányai továbbindulót már nem számoltam, ráadásul az indult a legkésőbb.
Mikor szálltam le, felszállt egy vasutas egy nagy szíkvízpalackkal.
Magyarázatként elkezdett panaszkodni: Környén ihatatlan a víz!
Mikor mobillal fényképeztem, nagyon rosszalló volt az vonatszemélyzet.
Amikor nagy nagy durral átjött a mellékbe a kalauzbácsi, egyedül én voltam a mellékben.
Én kezemben a jeggyel, + előre köszöntem. Pedig nagyon igyekekezett a bácsi, de láttam nem nyeli le hogy megelőzték.
Erre Ő nagyon nagyon meglepődött, annyit mert csak kérdezni: Hova utazik?
Mondom: Székesfehérvárra.
Azt is lehett volna neki Marslakó vagyok, és a Marsra, 120 km es jegya vonal beutazásán túl 10-20 kilométerrel hosszabb volt Fehérváron még lett volna 18 km valahová Tatabányára, meg "túlhosszú" lett volna.
Talán valami olyasmit éreztem , mint a "Kihajolni veszélyesben" a "Győri fiatalember" Aki Almamelléken keresztül akart Győrből Budapestre utazni.
Nekem nagyon tetszettek az alakjelzők Vvarsányban is, meg Bakonybánkon is az ami "örökre" szabad jelzést mutat.
Kisbér is nagyon jó az alak előjelzőivel.
Nekem ez egy "Múzeumvasút" kevés utassal, dombos terepen, c típusú felépítménnyel, 34 kg/fm sínekkel talán 18,5 t tengelynyomással.
Én őrizgetem emlékeimben a M47+Bh+Bh vonatok emlékét 1988/89 ből akkor amikor többször ilyennel utaztam az kényelmes volt!
a "húgyszagú" Bh-n az a pálya hibáit se éreztem.
Most fel van tuningolva a sebesség is mert Kisbár-Környe akkor 40/40 volt (1990-es szolgálati)
Most 40/50
Lényeg:
Bakonybánkon 17.55/56 körül , Császáron reggel 4.56 körül, Dadon 16.46 körül volt kereszt, Pápateszéren is 12.04 körül és 17.09 körül.
Volt még valamikor Ugodon is kutatásaim szerint kereszt talán valamikor este akkor mikor a 16.15 ös munkanap közlekedő vonat Pápáig végig járt, később ez csak Vvarsányig majd Kisbérig és 17.00 kor 16.15 helyett.
Akkoriban lelehetlen csatlakozások voltak Veszprémvasrányi 4-es kereszt sokáig álom volt, Kisbéren se volt mindig minden irányba csatlakozás, most nem tudom ki szerkeszti a 5-11-12-13 at de nagyon megdolgozott a keresztekért, ez 5-6 éve is rosszabb volt.
Például Győrből Veszprémvarsány, Kisbéren át Székesfehérvárra nem lehett átszállással optimális minimális átszállási idővel utazni.
Az a vicc hogy a Bakony Volán Ugod, Pápateszér,óBakonytamási felé nem kényezteti az utasokat alig van járat, szerintem nincs ami forgalmat generálna.
Gicr,Bakonytamásiba, Romándra Lovászpatonán át is mennek elég hosszú menetidejű járatok Győrből.
Pár eljutás, de jellemzően 6,14,22 órás Győri műszakkezdés továbbá a 8-as iskolai kezdés Győrben biztosítva, ez nem nyujtja a 13-as!!!
Pár képet mellékelek, A képekek egy részén éjszakából hazaballagó emberek is láthatók, Győr Gyárváros megállón volt rendesen felszálló 6.58-kor. 3 műszaknak arra való ráhordásnak van értelme.



