AEM
2005.08.23
|
|
0 0
1017
|
Sziasztok! Mi a Zarzis Hotelben voltunk, amelynek egész jó a tengerpartja, szerencsére rendszeresen megtisztították a növényektől. Nagyon kulturáltan működik az ágy és napernyő kérdés, ugyanis a hotel recepcióján kell (lehet) kifizetni (1 hétre 20 dínár) és biztos lehet az ember abban, hogy a kijelölt napágyait és árnyékát más nem fogja igénybe venni 1 héten keresztül. Nincs semmi harc és primitív törölközős foglalás, mint sok más helyen, ahol korábban jártunk. Ez nagyon tetszett. Igazából ennyi a pozitívumok listája a hotelről, amely a mi álláspontunk szerint rettenetesen lelakott és egyszerű. Hajnali érkezésünkkor egy olyan ócska szobát adtak, amelyben a légkondi sem működött. Miután reklamáltam, kaptunk egy olyat, amelyben már a légkondival nem volt gond, viszont tiszta kosz volt és bogarak mászkáltak a padlón. Tiszta törölközőt és ágyneműt is külön kellett kérnünk. A következő naptól szerencsére a takarítást megoldották. Az igazán nagy probléma az étkezés volt. Több utastársunkkal egyetemben mi is makacs hasmenésben szenvedtük, ami korábbi tunéziai nyaralásaink során nem fordult elő. Az étterem kínálata minden várakozást alulmúlt, egyszerűen ehetetlen és szegényes volt minden alkalommal. A szállodai alkalmazottak többnyire kedvesek és segítőkészek voltak. Az egyik pincér, akivel beszélgettünk többször is, halkan megjegyezte, hogy teljesen egyetért velünk a menü szegényességét illetően. A szálloda környéke és a szállodában található üzlet kínálata is minimális, alig találtam 1-2 képeslapot és olvasnivalót, amit érdemes volt megvásárolni. Ottjártunkkor a vendégek többsége cseh és lengyel volt, illetve németek is képviseltették magukat. Összességében nem ajánlom ezt a helyet, vannak sokkal jobbak is Tunéziában ennyi vagy kicsivel több pénzért.
|
|