BlueFazer Creative Commons License 2005.08.18 0 0 3830

"meg a C16SE emberét"

 

Az az ember egy nagyon rendes srác!

Ha te a haverunk lennél és velünk motoroznál, akkor ha széthullana alattad a kátéjem Ő lenne az első aki felajánlaná a segítségét!

Benne az merült fel, hogy ennyi szívás után, hogy bír az ember még mindig ugyan azon a lovon ülni, 10-edszer is megpatkoltatni, tömni bele a szénát stb.

Én, mint japán user full megértem az álláspontját! Szeretek minden talinkon ott lenni és egy jót gurulni a társasággal. He ebben a motorom sokadszorra meggátolna túladnék rajta...

Ennek ellenére megértem azt akinek KTM-je van, csak én úgy érzem, hogy ez a terepezés/SM-ezés egy olyan hobbi, hogy én csak 2.-ik motornak tartanék ilyen gépet, ahogy C is. De nem tehetem meg. Pld. buli lehet egy "szöcskével" terepezni, de utcán nem fogok ilyennel járni, hanem egy nooormális autóval. Sokat beszélgettek a GMC-sek már ilyesmiről. Komolyan inkább sajnálunk (félre ne értsétek!) titeket a sok szívás miatt. Tudjuk, hogy van akinek még 1 motort is nehéz fenntartani, de ha lenne másik gépe, nem "anyázva" jönnne a topkijába, hogy vazze megint xar ez a xar...  

Szóval C csak értetlenül állt egy darabig azelőtt, hogy miért vállalják sokan hosszútávon ezt a szívást. Rákérdezett japó alternatívákra, majd egy idő után elment a dolog egy kis bögdösésbe, majd sértődésekbe...

C nem olyan srác aki bárkit is direkt megbántana (hacsak nem a kajáját piszkálják (kicsit Piedone a lelkem;)) úgyhogy most a szárnyaim alá veszem és kiállok mellette!

 

Ja és azért, hogy tiszta legyen a kép:

FAZER IZDA! :)

Előzmény: Two stroke (3824)