MECSI Creative Commons License 2005.08.17 0 0 273

úgy néz ki a dolog hogy a buxát kímélendő az egész hajtáslánc hossszában lesz beépítve módosítatlanul. Azaz marad a motor részben megdöntve, így a hengerfej ki fog lógni egy oldalra. Ez szvsz. elég hülye megoldás de láttunk már aszimetrikus építést a 236 os hozzászólásban ott az akuval volt kiegyensúlyozva. Lehetséges, hogy én is így fogom kiegyensúlyozni. Ha kikerül ősszel a donorból a hajtáslánc igazából akkor tudom meg mennyi az annyi így most nem is nagyon rajzolgatok mert lehet hogy dobhatnám ki az egészet. Esetleg egy oldalirányú eltolással lehetne valamit hozni az egyensúlynak, ez akkor lehet még indokolt is hogyha hátra valami bazi széles kerék fog kekerülni.

Valamint még azon is agyalok hogy vajon mit bír a lánc? hogy fog elviselni pár brutális gyorsulást? (Az rendben van hogy a hajabusa 160 lovas de nem 400Kg tehát nálam több energiát kell áttvinnie ugyanolyan meglódításhoz) nem járnék-e jobban ha mindjárt 2 futna egymás mellett? merft ha 1 lesz és alulméretezett akkor az secc perc alatt megnyúlik és mehetek másikért tartaléknak. Akkor már lehet hogy jobban járnék ha mindjárt 2 lenne? Ez viszont a hajtáslánc veszteségét növeli. Fingom sincs hogy mi lenne a jó.

Meg ugye jól elvagyok itt magamnak, nem sok ilyen marha van mint én aki motort épít, azok nagy része meg talán nem is netezik.

Azért aki válaszolgat annak nagyon köszi!