IJN Yamato Creative Commons License 2005.08.14 0 0 485
Üdv mindenkinek.

Lacetti 1.4 HB (ötajtós) Elite, neve Zöld Menta Hercegnõ, mert véleményem szerint minden autó nõi lélekkel rendelkezik :-).

Junius 10-tõl - akkor vetem át - az elsõ tapasztalatok.

A sárfogó gumihoz:
Eddig kétszer mentem autópályán Miskolc és Budapest között úgy, hogy zuhogott az esõ - 90 km/h felett szinte "úszott" az autó - valóban nem magát veri össze, de annyira "felhúzza" vizet, hogy a belsõ tükörbõl csak a vízfüggönyt láttam és nem a mögöttem kb. 150-200 méterrel - égõ ködlámpával jövõ autót. Szvsz érdemes felszerelteni a sárfogót - ne érezze mosóban magát aki mögöttem jön.

Altalános
Nekem - a fogyasztáson kívül - tetszik, igaz én ZIL 130 G-rõl, illetve 346-os Csepelrõl és 26 év kihagyás után ültem át.
Voltam vele autópályán, országúton, városban és hegyen, völgyön (a Pillisben, a Zemplénben és a Bükkben), húzott, ment felfelé és lefelé, gyorsult - legalább is annyira amennyire nekem kell, igaz valójában csak 2500 rpm felett kezd ébredni és 3000 rpm felett élni.
Voltam már szervízben is vele. Az idításgátlónak volt szigetelési problémája, letestelt és leverte a biztosítékot, ezért délután négytõl másnap délig nélkülözni kellet a Hercegnõt.
Kicsit sokáig tartott a megfelelõ üléspoziciót megtalálni - egy hónap alatt sikerült - de már az is jó.
Nekem tetszett, hogy délelõtt 10-kor indultunk Miskolcról (Avas déli lakótelep) - egy megállással, az m3-as autópályán 110-120 km/ó közötti utazó sebességgel - és 12-re megérkeztük Békásmegyerre.
No egy szó mint száz, nekem tetszik
A fogysztással szemben nekem ambivalens érzéseim vannak nem tudom, hogy jó-e vagy magas.
A részletes adatokat a következõ üzenetben leírom.

Üdv Yamato
Előzmény: subvoice (483)