Kedves Taki Laci Bácsi!
Jó rendben van.
Kimentél utast számoltál kevés volt gyalázatosan kevés.
Ez valamilyen okok következménye.
TE tényeket rögzítesz. Azokból számolsz valamit.
Nekem , egy bajom van.
Mégpedig, ha egy területen, nincs több szolgáltató, PL a Volánok is egymás területére bejárnak, akkor eltunyul a jelen esetnóben volán és azt csinál amit akar.
Szegedi példa is azt mutatja, hogy egy " MÁVAUT" vagy maszek busz életképes útvonalon több utast hozhat, mint amire valóban számítottak.
Ezt matill meg tudja ítélni, sőt vedd figyelembe, azt, hogy a helyijárat egy félkarú rabló jelenleg.
Ott szép summát akasztanak. Helyijáraton , ha figyeled, nem mindig van elég utas, de a pénz amit kérnek a vonaljegy felülübereli a MÁV-ot meg a Volán helyközi tarifát, tekintve, hogy pl egy 67,5% os kedvezmény helyijáratra nem helyközi érvényes.
Marad a gyaloglás, vagy 1 havibérlet valahol ahol nem tudom kihasználni.
Győrben 1 diákbérlet olcsóbb mint 2 db vonaljegy.
Más:
Az érdekel, hogy a hegyi vonalvezetésű Bakonyi, Bükki, Mátrai vonalakkal mit forgalsz a fejedben.
Az nem a legjobb megoldás, ha van valahol teherforgalom, kővel fával megrakott teherautók járjanak.
Házam előtt most csinálták az utat.
1983, 1986 ban volt előtte megcsinálva.
19-22 év kell ehhez, + szenyvíz, gáz, stb beruházás,, önerő, önkormányzati lóvé.
Ne tegyük tönkre ott az utakat, ahol van vasút.
Hegyvbidéki turistavonalainkat ne számold fel, mégha elsőre ez kecsegtető.
Sok mellékvonal bírja a 50-60 km/h sebességet.
Szép tőlük.
Akkor kell bezáratni ezeket, ha "lerohadnak" ami 10-15 év.
A síkvidéki mezőgazdasági mellékvonalak, meg a 10-20 km sebességű szakaszok nem érdekelnek.
Ott vége.
Kár Romhányért, de ez van.
Van teherforgalom.
Más: V_petinek is ajánlottam a www.vpe.hu oldalt
Te is ajánld légyszíves,.
Ott kijönnek olyan számok, hogy fejreáll valaki.
A GYSEV viszont érdekel, hogyan lehet ingyen megkani ajándékba egy "mellékvonalat=15"
Erről bővebb infó kellene.
Köszi.