Dehogy pereskedem. :) Nincs értelme olyan céggel perre menni, aki még azt is letagadja, amit leírt. :)
Egyébként is csak jeleztem, hogy gusztusosabb és korrektebb megoldás lett volna ha nem egyszemélyben dönt egy, a Ti pénztárcátokat érintő szerződésről.
Az üzemszerű működés alatt én egy csőtörés, kazán leállás vagy trafó meghibásodás azonnali SOS elháritására történő intézkedést értek, nem pedig egy hosszútávú szertődés megkötését, ami díjfizetésben és kárrendezésben is elsősorban a lakók pénztárcáját érinti.
Gondolom ha nagyon nem akatjátok a jelenlegi biztosítást, lesz lehetőség egy közös gyűlésen új biztosító mellett voksolni, és új szerződést kötni. Ezért is kár ezen a témán veszekednünk.
Remélem minél előbb birtokba adják a lakásokat és AL már nem fog több egyoldalú döntést hozni és szolgáltatói szerződést megkötni. :)