Ha bz-zel a fővonalon is "besegítettetek" onnan is leszoknak majd az utasok
Csúsztatás!!!
Három igazság cáfolja meg a fenti mondatodat:
- A taxxx által Bz-vel kiváltani kívánt egy-kétkocsis személyvonatokon az utasszám legfeljebb 30-40 fő. Ez javarészt egy olyan réteg, akinek kellően olcsó a vonat ahhoz (diák, nyugdíjas, vasutas, bliccelő), hogy a továbbiakban is azt válassza.
- Az utasok 90%-át teljesen hidegen hagyja, hogy milyen típusú vonat érkezik, HA pontos, tiszta, és le lehet benne ülni. Vesszőparipám a pécsi kocsik "hatásterülete", ahol igenis vonzóbb dolog egy Bz-mellék, mint egy végletekig lepusztult alacsony pályaszámú By.
- Ha valahonnal elpártolnak az utasok, a legkisebb részt a jármű típusa miatt van. Papolhatnék a menetrendi kínálatról, a megbízhatóságról, de valljuk be, már ezek sem a legfontosabb dolgok. A lényeg, és ez nem az emberek bűne, ez csak egy - vasutas szempontból szomorú, szociális szempontból szívderítő - jelenség: egyre több háztartás engedhet meg magának egy autót, melyben ők nem a környezetszennyező, emberiségellenes borzadályt, hanem a "bárhova-bármikor"-eljutás csábító igéretét látják.
OFF
Ma eddig taxxx-ot és István Gyurit emlegetted hozzászólásaidban nem épp kedvező szövegkörnyezetben. Úgy vélem, csak annak köszönhető, hogy még nem vágatták ki ezt a nicknevedet (is) az összes fórumból, hogy végtelenül szánalmasnak tartanak téged. Ezért legyél nagyon hálás nekik.