Az általad említett V43 (M62, M41) plusz egy (két) kocsi azért nem jellemző az ország
minden pontjára
Hozzászólásaidból kiderül, hogy a vasutas fórumra írók nagy része sokkal többet látott már az országból, mint te :-(
Ez tipikusan a Balaton északi, és déli szakaszának a problémája.
Hááát, azért a Dél-Alföldön is tudnék még egy-két vonalat (és még máshol is).
Ezeket a vonatokat a 30-as vonalon nem lehet Bz-vel kiváltani, mert a Bz 70Km/h
maximális sebessége miatt borítja a többi vonat menetidejét, mivel a vonal 100Km/h
sebességre alkalmas
30-asra még nem próbáltam, de 140-es vonalra már igen: megoldható, hogy az összes személyvonat 80/80-as legyen, és mégse boruljon a vonal menetrendje.
Ezeket a vonatokat nem Bz-vel kell kiváltani, hanem busszal.
Nem értelek. A leromlott mellékvonali infrastruktúrán foggal-körömmel ragaszkodsz a Bz-hez, fővonalon pedig inkább buszt látnál, semhogy Bz menjen drót alatt. Hol van itt, kérem, a józanság???? :-(
Álmodoztál, és feltételes módban irtál.
Nem álmodozik. Hidd el nekem: ha taxxx valamit óvatosan kiszivárogtat, azt illik komolyan venni.
Sok "vasútbarát" ehhez szívesen asszisztálna...
Bántó általánosításaidat a címzettek nevében is tisztelettel visszautasítom. Te a "vasútellenes vasútbarát" képével ijesztgetsz minket, én azonban jobban félek az ostoba vasútbarátoktól...