Remélem jön majd a Regiotram. Vagy a fordítottja. Az amikor a vonat megy ki a villamossínekre. Kellene már végre egy híd.
Amúgy milyen gazdag ott a megyei közgyűlés, amely támogatja az elővárosi vonalakon amúgyis jól menő buszközlekedést, főleg IC minőségben, amikor amúgyis ott a vasút, és azon kellene javítani. és egy forgalmas vonalon szívesen üzemeltet bármelyik Volán*, amikor bőven elég lett volna, ha egy sima helyijáratot támogat, ami a Szegedi Személy pu.-ról Újszegedre viszi az utasokat, egy közbeeső megállással átszállás nélkül. Onnét vonattal továbbélehetne menni, majd Makón kellene ráncbaszedni a helyi közlekedést, mert a Tisza Volán csak ott pedálozik, ahol van konkurrencia. (Hódmezővásárhelyen a város nagyságához képest pocsék a buszközlekedés, igaz a legutóbbi menetrendváltozáskor ezen igyekeztek javítani.) De a Tisza Volán weboldalán csak a Helyközi-távolsági és a Szegedi Helyi közlekedés szerepel, a többiek le vannak ejtve.
*Ha a kisforgalmú járatokat támogatják, azt megértem.
Megnéztem a Tisza Volán menetrendjét. Hétköznapokon csúcsidőben negyeóránként mennek a járatok Makóra!!! Ez már nem autóbusznak való!!! Remélem megvalósul majd a híd, és a régiótram minél előbb!!!
Szerintem egy MÁV-SZKT együttműködéssel meg lehetne szorongatni a Tisza Volánt.