Na ez az a bank, aminek soha többé azt se hiszem el, amit kérdez. Egy sztorit én is leírnék okulásul:
Adott egy Diákhitel-igényléshez (tudjátok, kényszerből, amiből később lett is nagy patália) nyitott Postabankos számla, aminél először is a kezdetben ingyenes számlavezetésből úgy lett fizetős számlavezetés, hogy arról nem értesítettek. De a lényeg: mivel a számlát a diákhitelre való jogosultságom elvesztése óta nem használtam (forgalom nem volt rajta), ezért 2004 októberében felbontottam a szerződést.
Mivel az időközben bevezetett számlavez. díjak miatt állandóan mínuszba ment az egyenleg és kaptam mindneféle "ha nyolc napon belül nem ezt meg ezt, akkor mi majd behajtjuk"-levelet, ezért -munkaidőn kívül- egy szombati napon kerestem egy nyitva tartó, addigra már Erste-bankos fiókot, aholis felbontottam a szerződést. Kifizettem a tartozásokat, külön rákérdeztem az ügyfélszolgálatosnál, ugye akkor ennyi, több negatív egyenlegű kivonatot nem kapok, végeztünk? Arra is külön rákérdeztem, ugye nem (zug-)kerülök BAR-listára? Mondta, igen, ennyi volt, vége.
De továbbra is sorban kaptam a kivonatokat, az utóbbi kb. 4 hónapban már bontatlanul dobom őket ki. Idén március körül - a sokadik kivonat után - elfaxoltam az Erste Banknak, hogy én bizony semmivel nem tartozom nekik: a fizetési bizonylatot, mindent. Válaszoltak rá egy elég pofátlan hangvételű levélben, mintha még én tehetnék az egészről, hogy ÉN nem fizettem ki az őszerintük esedékes 2 havi számlavez. díjat előre, azazhogy a számlám decemberig mindenképp élt volna, még októberi felbontásnál is, és azt nekem ki kell fizetnem. És egyáltalán, azonnal fizessek, vagy majd behajtják. Kaptak is egy választ, ismét faxon, hogy kedves urak, én az időmet, energiámat áldozva felbontom a szerződést, külön rákérdezve mindenre, mire mennyit kell fizessek, és ugye jóval többet fizetem ki nekik, mint amennyivel tartoztam, kezelési költség, stb. ők meg azóta is erővel életben tartják, mert az ő ügyintézőjük elfelejtette (??) levonni azt a két havi pénzt IS.
Írtam nekik újra, hogy ez nem az én hibám, talán valahogy oldják meg, más bankoknak is sikerült már ilyen, hogy a jobb kezük tudja, mit csinál a ba, nehogy már előfordulhasson az, hogy ők a saját nemtörődömségükből kifolyólag ELFELEJTENEK nekem kiszámlázni 2*180 (lehet, hogy 280) Ft-ot, majd ÉN vagyok az 1) hibás (elnézést a mai napig nem kértek, sőt ők fenyegetőznek), 2) a számla a MAI NAPIG erővel életben van tartva, azaz tavaly dec. óta újabb 6-7 havi számlavez. díjat (+ majd ha fizetnék, kezelési költséget) terhelnek rá egy olyan számlára, AMIT ÉN OKTÓBERBEN FELBONTOTTAM és erről papírt is kaptam tőlük.
A tönn hónapja elküldött faxra a mai napig semmilyen válasz nem érkezett, sem fax, sem levél (!!), ellenben kapom a kivonatokat. Dobom őket ki sorban, és azon töröm a fejem, vajon ilyenkor mi van, meddig lehet Naiv Ügyfelet hülyére venni? Kihez forduljak, média, netes újságok, internetes fórumokon teregessem ki a szennyest, vagy mit tegyek? Fizetni max azt a két havit vagyok hajlandó, amit állítólag nem vontak le tőlem (2004 .nov.-dec.), de azt, hogy azóta is rámterhelik a SAJÁT MULASZTÁSUK eredményét és se egy elnézést, se válasz, az már kicsit sok(k).
Nem tudom, mégis mit várnak, fizessem ki nekik ezeket a 6-7 havi díjakat, aztán újra sorban áll, felbont, két hónapot előre kifizet ÉS HA MINDEN JÓL MEGY és igen szerencsés vagyok, majd megszabadulok tőlük? Agyrém..