Hello Csaba!
Igazad van, szinte minden leírt előnyében igazad van, pl. a nagy helykínálat miatt a belső takarítás is sokkal könnyebb, mint egy átlagos személyautóban.
Nekem is ugyanez a motor van benne. Amit még nem tudtam megszokni, hogy elindulásnál, vagy kanyarodásból elindulva kettesben 2000 fordulat alatt nem igazán indul meg az autó, efölött viszont igen. (Négyesben pl. 60-70km/h sebesség felett meglepően jól húz.) Azon gondolkozom, hogy a chiptuning (amit a márkakereskedésben is ajánlottak!) orvosolná-e az alacsony fordulaton lévő erőtlenség problémáját? Van ebben valakinek tapasztalata?
A fogyasztás nálam eddig legjobb esetben volt 7,5l. Klímával, vegyes használatban 7,9-8,3 között van (ami persze egy ekkora autónál így is jó, de jóval magasabb, mint amit te mérsz - igaz, nekem 215-ös gumim van).
Nálam egy "pöcök", vagyis egy vonalnyi benzinszint-esés átlagos esetben 120-125km környékén van, ha elfogy a 9db vonal, akkor lehet kb. 80-81liter benzint tankolni a kocsiba. Így egy "pöcök" kb. 9litert jelent. Ez kb. 7,5l-8l/100km-es fogyasztásnak felel meg. Szerintem.
Visszatérve a tulajdonságaira, amit még nehéz megszokni, pontosabban megoldani: a szélvédő tisztítása.
Akár mosás után a letörlése (hogy ne legyen foltos), akár csupán a tisztítása nem egyszerű. Ha van valakinek ötlete, hogy hogyan lehet elérni a szélvédő középső-felső részét, az írja meg! Amire eddig rájöttem az az, hogy a két első ajtót kinyitva, a kocsibe be/felállva lehet a legnagyobb felületet tisztítani, de nem az egészet.
Egyébként tényleg szenzációs az egész autó, én nagyon szeretem vezetni.
Üdv