Törölt nick Creative Commons License 2005.07.15 0 0 7945

1. MÁV nak alapból a személyszállítás veszteséges

Nem a mellékvonalak veszteségesek , hanem azok a vonalak ahol minimális vagy semmilyen teherforgalom  nincs, illetve bizonyíthatóan nem hord rá a fővonalra ilyen forgalmat a mellékvonal.

 

2. Ha a fővonalakaon megjelennek a BZ-k az jó mert ha elriadnak az utasok akkor a veszességes szemlélyszállítás csökkenni fog.

 

Az a lényeg ami nem életképes forgalom, nincs bevétel,  azt ne vigye a MÁV se fő/F. 2. szerint a Rajkai vagy a 77 es vácrátóti az Fővonal!/ se mellékvonalon!

 

Több száz fő vagy semmi /=busz/ujjabb adat nem áll rendelkezésre.

 

Mellékvonalakon már nem sokat lehet javítani.

1995 felmérés szerint 1000 kilométer hosz gazdaságos. 2800 km nem.

Nem volt tételes felsorolás.

 

Ha megszünnek végre a mellékvonalak akkor legalább nem lehetb rájuk hivatkozni.

De akkor a MÁV belső Apparátusa is csökken, meg minden más egyéb.

 

3. Ha nem jelennek meg a megtakarítások az nem a ... hibája hanem egyszeróűen a MÁV annyira eladósodott, hogy már nem bírja tovább.

 

Fővonalon nem lehet 400 főt buszoztani, de 8-55 főt igen.

Ez a kisebbik rossz elve.

Bz megjelenik a fővonakon, ami egyrészt elriaszt másrészt költséget csökkent.

Ellenmondás feloldáson dolozzon ki ki maga.

 

Az a lényeg hogy EU nem ad pénzt csak a minimum 120 km/h sebességü vonalakra.

 

Kis 59 kollega szerint németországban is szüntek meg mellékvonalak.

Ott ha valami ujra épül olyan mint az Őrségi 40 km/h volt eredetileg, de 120 km/h lett Őriszentpéternél.

 

Jelenleg nem áll 3800 km* 1 milliárd forint erre rendelkezésre.

 

Néhány vonal átépül tranzitvonalak, de gondolj bele a régi Bajánsenyei vasutat se a régi kanyargós nyomvonalon építették!

 

Mellékvonalra nem lehetne semmilyen forgalmat se terelni csak teljes nyomvonalkorrekcioval 21-22,5 t tengelynyomással /lásd besorolási minta azza 1 rakott 1 üres 2 rakott 1 üres egyes vonalakon/

 

 

Végül is szerintem Rádio 100 Józsi kiáll ugy alapból a vonalakért, de minden nem maradhat meg.

 

Jelenleg csak Kemencén van olyan példa ahol egyesület fenntart vonalat lelkes emerekkel.

 

GONDOLJ bele Állam közterhekkel, ezt nem tudja. Ő kb 3 milát költ el egy olyan vonalra ahol 5 vonat ha elmegy.

Ha megtakarítják ezt a pénzt talán elkerülik a csődöt a csődbiztost a fizetésképtelenséget. Így aligha.

 

 

 

 

Előzmény: vaskerék (7944)