1. MÁV nak alapból a személyszállítás veszteséges
Nem a mellékvonalak veszteségesek , hanem azok a vonalak ahol minimális vagy semmilyen teherforgalom nincs, illetve bizonyíthatóan nem hord rá a fővonalra ilyen forgalmat a mellékvonal.
2. Ha a fővonalakaon megjelennek a BZ-k az jó mert ha elriadnak az utasok akkor a veszességes szemlélyszállítás csökkenni fog.
Az a lényeg ami nem életképes forgalom, nincs bevétel, azt ne vigye a MÁV se fő/F. 2. szerint a Rajkai vagy a 77 es vácrátóti az Fővonal!/ se mellékvonalon!
Több száz fő vagy semmi /=busz/ujjabb adat nem áll rendelkezésre.
Mellékvonalakon már nem sokat lehet javítani.
1995 felmérés szerint 1000 kilométer hosz gazdaságos. 2800 km nem.
Nem volt tételes felsorolás.
Ha megszünnek végre a mellékvonalak akkor legalább nem lehetb rájuk hivatkozni.
De akkor a MÁV belső Apparátusa is csökken, meg minden más egyéb.
3. Ha nem jelennek meg a megtakarítások az nem a ... hibája hanem egyszeróűen a MÁV annyira eladósodott, hogy már nem bírja tovább.
Fővonalon nem lehet 400 főt buszoztani, de 8-55 főt igen.
Ez a kisebbik rossz elve.
Bz megjelenik a fővonakon, ami egyrészt elriaszt másrészt költséget csökkent.
Ellenmondás feloldáson dolozzon ki ki maga.
Az a lényeg hogy EU nem ad pénzt csak a minimum 120 km/h sebességü vonalakra.
Kis 59 kollega szerint németországban is szüntek meg mellékvonalak.
Ott ha valami ujra épül olyan mint az Őrségi 40 km/h volt eredetileg, de 120 km/h lett Őriszentpéternél.
Jelenleg nem áll 3800 km* 1 milliárd forint erre rendelkezésre.
Néhány vonal átépül tranzitvonalak, de gondolj bele a régi Bajánsenyei vasutat se a régi kanyargós nyomvonalon építették!
Mellékvonalra nem lehetne semmilyen forgalmat se terelni csak teljes nyomvonalkorrekcioval 21-22,5 t tengelynyomással /lásd besorolási minta azza 1 rakott 1 üres 2 rakott 1 üres egyes vonalakon/
Végül is szerintem Rádio 100 Józsi kiáll ugy alapból a vonalakért, de minden nem maradhat meg.
Jelenleg csak Kemencén van olyan példa ahol egyesület fenntart vonalat lelkes emerekkel.
GONDOLJ bele Állam közterhekkel, ezt nem tudja. Ő kb 3 milát költ el egy olyan vonalra ahol 5 vonat ha elmegy.
Ha megtakarítják ezt a pénzt talán elkerülik a csődöt a csődbiztost a fizetésképtelenséget. Így aligha.