intercooler Creative Commons License 2005.07.12 0 0 61

 

Meg ez is ott volt:

 

 

Egy két gondolatot engedjetek meg.

  • Békeidőben nincs az a határ, amit hermetikusan le lehet és le kell zárni. Békeidőben a repülőgépek un. jelentőpontokon érkeznek az országba és így a célrepülőtérre. Ott levámolnak és kisgép esetén oda repülnek ahová kedvük tartja. Természetesen a légtereket figyelembe véve.

  • Ha a “célpont” Paks, vagy a parlament, egyszerűen belföldön bérelnek egy gépet. Így még a korai felfedezést sem kockáztatják.

    Maradva a kisgépes példánál: Ezek a repülések un. “Nem ellenőrzött légtér"-ben zajlanak. Ez azt jelenti, hogy a légtérhatárokat figyelembe véve minden előzetes engedély, vagy irányítás nélkül mindenki oda megy ahová akar.
    Igen, Cessnával is!
 

    A térképen remélem látszik a TSA 51C légtér. E légtér alsó határa 1500 méter.  Tehát 1500 m magasságig minden repülőszerkezet használhatja, kivéve az LH P1 jelzésű Paks körzerében kijelölt és ábrázolt tiltott légteret. Előfordulhat tehát, hogy az erőműtől 7 – 8 km-re repülők el, teljesen szabályosan. Ha valaki rossz szándékkal közelít, átlépheti e jelképes határt és percek, másodpercek alatt az erőmű felett lehet.
Rendkívüli helyzetben pedig ott lesznek a NATO AWACS gépei, melyek a földközeli célokat is felderíthetik. Apropó a tesztrepülés milyen magasan történt?

Nem szabad túlmisztifikálni a dolgot!

 
Előzmény: borzimorzi (38)