intercooler
2005.07.12
|
|
0 0
61
|
Meg ez is ott volt:
Egy két gondolatot engedjetek meg.
-
Békeidőben nincs az a határ, amit hermetikusan le lehet és le kell zárni. Békeidőben a repülőgépek un. jelentőpontokon érkeznek az országba és így a célrepülőtérre. Ott levámolnak és kisgép esetén oda repülnek ahová kedvük tartja. Természetesen a légtereket figyelembe véve.
-
Ha a “célpont” Paks, vagy a parlament, egyszerűen belföldön bérelnek egy gépet. Így még a korai felfedezést sem kockáztatják. Maradva a kisgépes példánál: Ezek a repülések un. “Nem ellenőrzött légtér"-ben zajlanak. Ez azt jelenti, hogy a légtérhatárokat figyelembe véve minden előzetes engedély, vagy irányítás nélkül mindenki oda megy ahová akar. Igen, Cessnával is!
A térképen remélem látszik a TSA 51C légtér. E légtér alsó határa 1500 méter. Tehát 1500 m magasságig minden repülőszerkezet használhatja, kivéve az LH P1 jelzésű Paks körzerében kijelölt és ábrázolt tiltott légteret. Előfordulhat tehát, hogy az erőműtől 7 – 8 km-re repülők el, teljesen szabályosan. Ha valaki rossz szándékkal közelít, átlépheti e jelképes határt és percek, másodpercek alatt az erőmű felett lehet. Rendkívüli helyzetben pedig ott lesznek a NATO AWACS gépei, melyek a földközeli célokat is felderíthetik. Apropó a tesztrepülés milyen magasan történt? Nem szabad túlmisztifikálni a dolgot!
|
Előzmény: borzimorzi (38)
|
|