Ez így túl hipotikus............:-(((
Semmivel sem hipotikusabb, mint az általad leírt adatok. Ma a magyar vasúthálózatról rendelkezésre álló adatokból lehetetlen akár csak becsülni is, hogy mennyi egy-egy üzuemegység költsége, bevétele, utasforgalma, piaca, stb.
Ennek nyomán azt állítani, hogy ennyi km mellékvonal annyi MFt veszteséget termel, épp olyan semmitmondó (döntéshozó helyeken pedig felelőtlen), mint a lehetne, volna, úgy gondolom, stb.... kifejezések.
A "Tiszántúli HÉV" megalakításának pontosan az az egyik nagy előnye, hogy ezeket a kérdéeket meg lehet válaszolni. És akkor felelősséggel lehet majd kimondani, hogy van/nincs rá szükség. És eldönthető, hogy van 1-2-...-6 GFt az üzemeltetésre, vagy inkább 20-30-...-50 GFt a felszámolásra.