Katam egy kedves vasutbaráttól ingyen ajándékba egy könyvcsomagot.
A 150 évet felölelő kiadványban volt szó a
1 Szár-Baracska-Ercsi-150 es vonal valahol-Dabas-Cegléd vonalról.
Aztán meg volt említva egy másik varia:
/1996 os könyv/
Komárom-Székesfehérvár-Sárbogárd-Alapi elágazás-Rétszilasi elág Mezőfalvai elág delta-Dunaföldvár-Solt -Izsák-Kecskemét-Cegléd vonalrról
ami Kcskemétnél KecskemétLakitekel.Tiszaug-Kunszentmárton- innentől terv!
Kunszentmárton Szarvas-Gyomaendrőd között ment mehett volna.
A tervek aI világháború kitörése először
a 1-I. II világháború közötti sanyarú világgazdasági helyzet
1940 es átadású volrt a Solt Dunaföldvár! / és 1998 ig mehett volna rtajta vonat de közös volta közúttal ez volt a legnagyobb bibi.
Ha nem szakaszokra bontva elemezgetjük, jelenleg a 135+140+155+154+50+41+60+17+15 vonalakon kívül nincs Budapesten kivüli útvonal és a Körvasút-Angyalföld-Dorog Tokod Almásfüzitő se komoly.
4 simpár megy át a Dunán.
a 152 es épp a Székesfehérvár vagy Szár-Ercsi vonalakat kötötte volna össze egy szakaszon nem kelett volna kisajátítani/Izsák-Kecskemét/
És teherforgalmi tarnzit villmosított pályával persze lehett volna értelme.
De egységként, villmosítva minimum 80 as pályákkal.
És könyörgöm mindenki személyszállításra vizsgálja a mellékvvonalakt.
Nem arra kellenek.
44 vagy 45 152 146 része lehett volna valaminek ami az 1950 es években megépült.
Ha rövid szakaszokra bontunk valamit és a Magyar Szlovénra van pénz miközbe minden teher a Fradit terheli és néha bedugul akkor bizony nem jó.
50+154 est vagy épp 135 lehetbne villmosítani
A 16 ost állítólag fogják.
A 127-128 összevissza kanyargó vonalakon nem lehet tranzit soha a büdös életbe , de a Általam felvázolt Komárom Izsák Kecskemét vonalon igen ha lesz rá lóvé /20 éven belül/ he nem akkor kampec doloresz.