Törölt nick Creative Commons License 2005.07.01 0 0 7657

Katam egy kedves vasutbaráttól ingyen ajándékba egy könyvcsomagot.

A 150 évet felölelő kiadványban volt szó a

 

1 Szár-Baracska-Ercsi-150 es vonal valahol-Dabas-Cegléd vonalról.

 

Aztán meg volt említva egy másik varia:

/1996 os könyv/

Komárom-Székesfehérvár-Sárbogárd-Alapi elágazás-Rétszilasi elág Mezőfalvai elág delta-Dunaföldvár-Solt -Izsák-Kecskemét-Cegléd vonalrról

ami Kcskemétnél KecskemétLakitekel.Tiszaug-Kunszentmárton- innentől terv!

Kunszentmárton Szarvas-Gyomaendrőd között ment mehett volna.

A tervek aI világháború kitörése először

a 1-I. II világháború közötti sanyarú világgazdasági helyzet

1940 es átadású volrt a Solt Dunaföldvár! / és 1998 ig mehett volna rtajta vonat de közös volta közúttal ez volt a legnagyobb bibi.

Ha nem szakaszokra bontva elemezgetjük, jelenleg a 135+140+155+154+50+41+60+17+15 vonalakon kívül nincs Budapesten kivüli útvonal és a Körvasút-Angyalföld-Dorog Tokod Almásfüzitő se komoly.

4 simpár megy át a Dunán.

 

a 152 es épp a Székesfehérvár vagy Szár-Ercsi vonalakat kötötte volna össze egy szakaszon nem kelett volna kisajátítani/Izsák-Kecskemét/

 

És teherforgalmi tarnzit villmosított pályával persze lehett volna értelme.

De egységként, villmosítva minimum 80 as pályákkal.

És könyörgöm mindenki személyszállításra vizsgálja a mellékvvonalakt.

Nem arra kellenek.

 

44 vagy 45 152 146 része lehett volna valaminek ami az 1950 es években megépült.

 

Ha rövid szakaszokra bontunk valamit és a Magyar Szlovénra van pénz miközbe minden teher a Fradit terheli és néha bedugul akkor bizony nem jó.

 

50+154 est vagy épp 135 lehetbne villmosítani

A 16 ost állítólag fogják.

 

A 127-128 összevissza kanyargó vonalakon nem lehet tranzit soha a büdös életbe , de a Általam felvázolt Komárom Izsák Kecskemét vonalon igen ha lesz rá lóvé  /20 éven belül/ he nem akkor kampec doloresz.

 

 

 

 

 

Előzmény: looksharp (7654)