looksharp Creative Commons License 2005.07.01 0 0 7650

Kalocsa-Kecskemét:

Ha 80-100-as pálya lenne (!!!) végig, mondjuk Kalocsa-Kiskőrös 80, Kiskőrös - Csengődi elág. 100, Csengődi elág. - Izsáki elág. 40, Izsáki elág. - Kecskemét alsó 80, Kecskemét alsó - Kecskemét 60 (nyomvonal).

Egy olyan vonat, ami csak Kecel, Kiskőrös, Soltvadkert és Izsák állomásokon áll meg, végigérne 80-85 perc alatt. A buszok 2 óra - 2 óra 20 perc alatt teszik meg a távot. Munkanapokon van 7 pár busz. Vonatból elég lenne egy pár reggel és egy pár délután.

Kiskőröstől a vonat előnye 20-30 perc lenne, Izsáktól is lenne még 10 perc. Fülöpön deltáztatnék, semmi értelme ott megállni, plusz még az irányváltás is időt vesz el.

 

Egyébként én a 152-es vonatait Szabadszállás - Kecskemét viszonylatban járatnám (normális pálya esetén), a 150-es esetleges gyorsvonatait meg nem állítanám meg Fülöpszálláson. Minimális az állomás forgalma.

Előzmény: M40 120 (7647)