Kecskemétről eljutni Orosházára, Tótkomlósra vagy Gyulára külön élmény.
Orosházára van közvetlen busz, vagy vonattal Szegedre és onnan a 135-ön tovább, az IC-IP kombináció drágább mint a busz. Ha Tótkomlósra mennél akkor Orosházán át kell szállnod vmiről vmire. Gyulára a busz a legegyszerűbb, vonattal, vagy Szegeden, vagy Szolnokon át.
A mellékvonalakon keresztül ennél többször át kell szállnod, és talán lassabb is a pályaállapotok miatt.
Kecskemét - Kiskunfélegyháza - Szentes - Orosháza - Békéscsaba - Gyula
Ennek lenne értelme jó pályaállapotok mellett, csak a pályaállapotok nem igazán teszik lehetőve a gyors haladást, esetleg a keresztek is gondot okozhatnak, tovább lassítanák az egyébként sem rövid menetidőt.
Viszont pályafelújításra a fővonalakon is szükség lenne.
Tótkomlós - Orosháza - Békéscsaba
Ilyen vonat volt régen, igaz Mezőhegyesről jött.
Bár jó csatlakozással felesleges, és a szegedi erőssebb utasforgalmú irány.
Kecskemét - Kalocsa
Kecskemét - Kunszentmiklós
Kecskemét - Lakitelek - Szentes - Makó
Szolnok - Lakitelek - Kiskunfélegyháza - Kistelek - Szeged
Ezeknek nem tudom lenne-e értelmük, gyorsabb pályák esetén, szerintem nem sok.
Egy próbát megérne mondjuk 3 hónapig aztán ha ki lenne használva akkor maradna hameg nem akkor szünhetne
3 hónap nem idő, az utasok egy/nagy része nem is szerezne tudomást addig róla, amíg közlekedik.