M40 120 Creative Commons License 2005.07.01 0 0 7647

Kecskemétről eljutni Orosházára,  Tótkomlósra vagy Gyulára külön élmény.

Orosházára van közvetlen busz, vagy vonattal Szegedre és onnan a 135-ön tovább, az IC-IP kombináció drágább mint a busz. Ha Tótkomlósra mennél akkor Orosházán át kell szállnod vmiről vmire. Gyulára a busz a legegyszerűbb, vonattal, vagy Szegeden, vagy Szolnokon át.

A mellékvonalakon keresztül ennél többször át kell szállnod, és talán lassabb is a pályaállapotok miatt.

 

Kecskemét - Kiskunfélegyháza - Szentes - Orosháza - Békéscsaba - Gyula
Ennek lenne értelme jó pályaállapotok mellett, csak a pályaállapotok nem igazán teszik lehetőve a gyors haladást, esetleg a keresztek is gondot okozhatnak, tovább lassítanák az egyébként sem rövid menetidőt.

Viszont pályafelújításra a fővonalakon is szükség lenne. 

 

Tótkomlós - Orosháza -  Békéscsaba

Ilyen vonat volt régen, igaz Mezőhegyesről jött.

Bár jó csatlakozással felesleges, és a szegedi erőssebb utasforgalmú irány.

 

Kecskemét - Kalocsa
Kecskemét - Kunszentmiklós

Kecskemét - Lakitelek - Szentes - Makó
Szolnok - Lakitelek - Kiskunfélegyháza - Kistelek - Szeged

Ezeknek nem tudom lenne-e értelmük, gyorsabb pályák esetén, szerintem nem sok. 

 

Egy próbát megérne mondjuk 3 hónapig aztán ha ki lenne használva akkor maradna hameg nem akkor szünhetne
3 hónap nem idő, az utasok egy/nagy része nem is szerezne tudomást addig róla, amíg közlekedik.

Előzmény: tweety83 (7640)