DJ. Bakter Creative Commons License 2005.06.24 0 0 7529
"A Gysev is szállodákat tartott fenn minden mást csinált hogy pluszbevételhez jusson.

Igaza volt, van.

MÁV nak is nem biztos hogy a veszteséges alaptevékenységre kellett volna hajtani..."

 

A GySEV valószínűleg a fő tevékenységéhez kapcsolódó szolgáltatásokat üzemeltet (pl. logisztika, raktározás).

 

De kérdem én, a MÁV az 1-2 utassal prögő Bz-hez milyen kapcsolódó szolgáltatást üzemeltessen? Mire kellett volna "hajtani"?

És főként: miért? A két szép szemedért?

 

Teszem azt, a MÁV belekezd valamilyen más, kiegészítő tevékenységbe, ami csökkenti a veszteséget. Ettől még a veszteséges mellékvonal ugyanúgy púp a hátán, csak növeli a veszteséget (vagy csökkenti a nyereséget). Vagyis: ki az a vállalkozó, aki a nyereséges tevékenységei mellett veszteségeseket is fenntart úgy, hogy arra neki nincs is szüksége?

 

 

Menjenek ha van Ipari Parkba/ pl Eger/ műszakváltós vonatok, legyen forgalom üljenek le cégekkel és tárgyaljanak.

 

Ez jó ötlet, csak ugyebár egy utazásnak mindig két végpontja van. Az egyik lehet az ipari park, ha van ott vasút. De az ott dolgozók pontosan hol laknak? Gondolom Egerben az egész városban szétszórva, plusz még a környék 10-20 falujában, szétszórva.  Őket Te hogyan és hova akarod "műszakváltós vonatokkal" vinni?

 

 

Wienbe a Mellékvonalról közvetlen vonatok vannak amiket jól lehet munkába járásra használni

 

És Te ezt melyik hazai mellékvonalhoz kívánod hasonlítani? Remélem, nem a 62-eshez. Ugyanis az a rész még Bécs vonzáskörzetének tekinthető, ami itthon a 2-es vonalnak felel meg. Azt meg egy szóval se lehet állítani, hogy a 2-es vonalat nem fejlesztik.... (Desiro, Összekötő híd, pályafelújítás, stb.)

 

Előzmény: Törölt nick (7528)