Törölt nick Creative Commons License 2005.06.24 0 0 7528

VAn ahol a problémákat nem felszámoljaák hanem megoldják.

 

Igen lehet, csak ahhoz pénz kell, nem korupt emberkék, nem rablókapitalizmus.

Magyarország szegény ország, de még türhető kétszintű MÁV VOLÁN redszert tart fenn.

Ez verseny egymással, de egyes esetekben egészséges csak drága.

 

Osztrákoknak nemcsak pénzük hanem eszük is van.

 

Gysev se egy utolsó cég aki már a 80 as években bevezett egy ütemes szrű menetrendet.

Ők se csinálják rosszul.

De az egészhez szemlélet(változás, P+R) stb kell.

 

Wienbe a Mellékvonalról közvetlen vonatok vanbnk amiket jól lehet munkába járásra használni /Fertőszentmiklós-Pamhagen-Neusider Am See/-Wien

Szándékosan nem Bécset írtam.

 

 

Én azt sajnálom hogy mind a MÁV mint a VOLÁN ból kiveszett az a fejlesztési "láz" ami a 80-as 90-es években jellemző volt.

 

ÉN mindekettőt hibáztatom mert ketten együtta hunyók.

DE egy kis autóbuszközlekedési cég mérlegének elemzéséből tudom hogy kb 1999/2000 től a bsuz is "veszteséges" vagy nullszadós.

Sok hitelt vettek fel a 30-40-50 milliós gépekre most már ők is kifulladtak.

Az utak tökrementek, én a nehéz de felujított 17-18 éves IK 256 on még elviselhetőnek tartom az utat egyes új "könnyebb" gépeken már rosszul vagyok E95 is átvesz minden úthibát.

Ugyhogy én a buzst se pártolom, ahol van még értelme a vasútnak ott legyen.

 

Menjenek ha van Ipari Parkba/ pl Eger/ műszakváltós vonatok, legyen forgalom üljenek le cégekkel és tárgyaljanak.

 

Valaki berakott egy hivatkozást a Budapest környéki bejáró vonalakról.

Nos Én Pest megye bizonyos részeit még Budapestnek tartom mert Pécel vagy Dunakeszi vagy .. összeépült gyakorlatilag előváros.

 

De köny9örgöm, ne az egyik rovására fejleszzünk egy másik dolgot mert az nem jó.

 

Példa:

87 felső részén imbolyog a BZ pár fővel.

 

De a vonalon azon a részen nincs személyzet és így a kiadás se sok.

Ezért maradhatott meg, no meg azért mert 1996 ig a Putnoki bánya üzemelt.

Rudabányain volt teherforgalom  kb 5 éve és azokat a vonalakat ezért "felejtették el" bezárni

 

94 es jól jött volna szegény szakadt Borsod Volánnak azonban nem kaptak 500 milliót kb 10-12 buszra és hagyták.

Egyes mellékvonalak a Volánnak se kellenek, mert veszteséget vennének át még nekik se érné meg.

 

Csak a MÁV tud olyat hogy veszeteséges szolgáltatást tud fenntartani.

 

Visszatérve az előzőekre ő se tud már a jelenlegi dijakból "megélni" Különjárat, gépkocsifelujjítás, alkatrész kereskedelem, melléktevékenységek néha több pénzt hoznak.

 

A Gysev is szállodákat tartott fenn minden mást csinált hogy pluszbevételhez jusson.

Igaza volt, van.

MÁV nak is nem biztos hogy a veszteséges alaptevékenységre kellett volna hajtani, de ekkora mamut nem is tud a piachoz alkalmazkodni.

 

 

 

 

 

Előzmény: gumpy (7527)