De vissza haza, szóval rajzoltam 4 vázlatot milyen alternatívákat tudok a hajtásra elképzelni:
1. váltó végén kijön a tengely, kardáncsukló, kardán , megint csukló, tengely hátra a kúpkerékhez (ez valószínű nagyon hoszúvá tenné a gépet)
2. difiből kijön a tengely, lánckerék, lánc, lánckerék (ez az egyik befutó)
3. kuplungból kijön 1 tengely, lánckerék, lánc, lánckerék, tengely ami hátramegy a váltóhoz és ott a difi tengelye hajtaná a kereket
esetleg a lánc helyett az 1esben talállható kardánmegoldás is jöhetne(ez ugyan jár némi kompromisszummal de talán a difi el tudná látni a kerékagy szerepét is ??? ez azért tetszene mert csupakardános lehetne, ha nem muszály nem akarok láncot)
4. ez meg oldalt kihajtott kétszer tört kardán (szerintem ez igy nem megoldható)
Persze a hátsó rugózást nem tartom fontosnak, ez a gép nem hosszú utakra készülne.