A 135-ösön egy kis fejlesztés után lehetne akár órás ütemet is létrehozni, az pedig mindenképpen elfogadható átszállási idővel csatlakozna a fő- (és mellék)vonalakhoz.
Akár most vagy évekkel ezelőtt is meg lehetett volna csinálni, ha lett volna rá akarat. Mostanában már 5 szerelvény fordázott. Ez elég, ha szűken is az órás ütemhez, mert takarítani nem sok idő lenne.
Van egy pár verzióm nekem is. :-)
A keresztek a jelenlegi pályán pl. Telekgerendás, Orosháza, Kútvölgy, Algyő állomásokon lennének.
Vásárhelyi kereszt Kútvölgy helyett csak max. 1 megállásnál képzelhető el a jelenlegi pálya és állomásállapotok alapján.
Azért a jelenlegi a szegedi IC és gyors indulások jelenleg eléggé eltérnek .45, .20.
A csabai gyors, IC érkezések is elég bőven .40 és .25 között szóródnak.
Nem ártana tömöríteni.
De pl. Bgyarmaton is kerítést alkotnak a mellékkocsik,
Arra sajnos nem vagyok ismerős.
sőt, sajnos sok fővonali személy helyett elég lenne a szóló motor is...
Hát igen, ez a szomorú, ahol meg még van utas, ott meg "szivatnak", és nem csak az elővárosban.
Továbbra is azt látom optimálisnak, ha ebben a kis országban csak három nagy közlekedési társaság lenne: BKSz Rt., egy dunántúli és egy "dunáninneni" Rt., aztán az majd optimalizálna a közösségi közlekedésre költhető pénzből, hogy hol és milyen menetrend szerint járat kötöttpályás és hol gumikerekű járgányokat (és hol vegyesen).
Elfogadnám azt is, ha minden régiónak lenne egy közlekedési társasága "régiós Rt"-je.
Minden régió a saját "adóbevételeiből" finanszírozná, optimalizálná a járatokat, nem pedig egy közös országos "kalapból" menne a közösségi közlekedés finanszírozása.
Bár ez nem egy túl "vasútbarát/vasútpárti" gondolat, így nem sok személyforgalommal rendelkező vasútvonal maradna a BKSz-en kívül.