vaskerék Creative Commons License 2005.06.11 0 0 7271

Gyuri.

 

Nem tudom elhinni, hogy nem érted meg, hogy az összes mellékvonal bezárásával sem javíthatsz a fővonalak állapotán. Azt írod, hogy aki csak egyszer utazik egy vonalon, az ne általánosítson, a vonal forgalmát illetően. Te hány mellékvonal

pontos forgalmát ismered? Mert nekem bebizonyítottad, hogy a megszüntetett 64-es

szakaszról nincsen semmi tapasztalatod. A Baja felé tartó buszok olyan zsúfoltak,

hogy azokra Pécs után már nem lehet felszállni, vagyis a busz nem pótolta

a vasutat.

Az, hogy 4-5 ember kedvéért buszjáratot indítanak hamis állítás, mivel a Volán

vállalatokat privatizálják, és többnyire önkormányzatok tulajdonába kerülnek,

akiknek az igéreteik ellenére nem lesz meg ehhez az anyagi fedezetük. 

 

A mellékvonalak bezárása nem a közeljövő aktualítása. A probléma akkor lesz, amikor

a Bz-ket ki kell vonni a forgalomból, mert akkor legalább 200-250db négytengelyes

új motorvonatra lesz szükség (pl: BR 640). Ekkor már meg lesz az indok vonalbezárásokra. Ma még nem...

 

Szerencsére további gát, hogy a vonalbezárások hírére, mindig lesz elég tiltakozó önkormányzat, és lakossági aláírás. Vagyis a "vonalbezárók" legjobb, ha

úgy tíz évre lehűtik kedélyüket a témában.

 

 

Előzmény: István Gyuri (7267)