Gyuri.
Nem tudom elhinni, hogy nem érted meg, hogy az összes mellékvonal bezárásával sem javíthatsz a fővonalak állapotán. Azt írod, hogy aki csak egyszer utazik egy vonalon, az ne általánosítson, a vonal forgalmát illetően. Te hány mellékvonal
pontos forgalmát ismered? Mert nekem bebizonyítottad, hogy a megszüntetett 64-es
szakaszról nincsen semmi tapasztalatod. A Baja felé tartó buszok olyan zsúfoltak,
hogy azokra Pécs után már nem lehet felszállni, vagyis a busz nem pótolta
a vasutat.
Az, hogy 4-5 ember kedvéért buszjáratot indítanak hamis állítás, mivel a Volán
vállalatokat privatizálják, és többnyire önkormányzatok tulajdonába kerülnek,
akiknek az igéreteik ellenére nem lesz meg ehhez az anyagi fedezetük.
A mellékvonalak bezárása nem a közeljövő aktualítása. A probléma akkor lesz, amikor
a Bz-ket ki kell vonni a forgalomból, mert akkor legalább 200-250db négytengelyes
új motorvonatra lesz szükség (pl: BR 640). Ekkor már meg lesz az indok vonalbezárásokra. Ma még nem...
Szerencsére további gát, hogy a vonalbezárások hírére, mindig lesz elég tiltakozó önkormányzat, és lakossági aláírás. Vagyis a "vonalbezárók" legjobb, ha
úgy tíz évre lehűtik kedélyüket a témában.