v_peti Creative Commons License 2005.06.11 0 0 7252

Jelenleg senki se tittakozik egy két esetet kivéve a az autóutak autópályák ellen.

Arra senki se gondol hogy ha nem lesz pénz az utak karbantartásásra akkor moi lesz.

jelenleg a személygépkocsik fizetik ki a tehergépjárművek okozta károkat.

A nyomvályút nem személyautó válya az utba ugye?

Azért a személyautózás árát sem lenne jó csökkenteni. A jelenlegi árak mellett is túl nagy a forgalom.

 

GYSEV:

Ott a személyforgalmat  a 8 ason közútra terelték mégpedig ugy , okosan hogy a GYESEV nem szállt be erőn felül a SOPRON  GYŐR elővárosi forgalmának erősen veszteséges fentartására bizonyos személyvonatok helyén Gyorsvonatok később Gyorsok helyén IC-k jelentek meg  a 80 as 90 es években. Olvassa valaki át a 1970-2004 közötti 8 ast!

Érdekes, nekem régi menetrendeket visszaolvasva nem úgy tűnik, hogy csökkent volna a vonatok száma, hanem úgy, hogy kis mértékben növekedett, és a menetrend is javult. Amúgy meg a GYSEV-esítés után Szombathely felé is javult a kínálat. Csak az ütemes 3 órás gyorsvonati közlekedést sikerült az IC-k bevezetése után fokozatosan tönkretenni. :( Az ütemes közlekedés hiánya, és a több megállás még nem lenne gond, hanem a hosszú Győri várakozás, és a MÁV-os droidok zseniális ötletei (3 vonat összekapcsolása, hosszú technológiai idővel ld. Báthory-expressz belföldi vonatra való ráakasztása) miatt a közbeeső állomásokra utazókkal alaposan kiszúrtak. :(((

 

 

Előzmény: Törölt nick (7248)