Törölt nick Creative Commons License 2005.06.09 0 0 7192

Itt vagyok én is ha kell!
kedves Regionalbahn!

 

Szerintem , sajnos csak Budapest 30-40 km es körzetében van akkora elővárosi forgalom amiről taxxx a budin való utazást említte.

Ma F.abonyon láttam kitolni egy négykocsis gusztusos szerelvényt ami 15:50-16:15 közöttt voltam e szerelvényközélen épp.

Taxx az se tudja hogy megszokásból olyan részben intenziv fordulókat csinálnak lazák melett hogy amig a hiány együtt jár a pazarlással.

Sok lét megtakaítani nem lehet a mellékvonalakon és 110 milliárdos hiányu cég nem a mellékvonalak megszüntétől lesz nyerességes.

Képzeld ahogy a fövonalon egyre több vonatot kérnek a budis hivatkozás miatt és az annyire elfajul hogy összehoz a mellékvonakénál több veszteséget.

Vagy kedvetetlen taxxx

Képzeld ahogy megjelenik a a volánnál a mellékvonalak forgalma ami a fővonalon kis mértékü visszaeslést hoz emiatt egyes járatok ott a mostani kihasználtak gazdaságtalanná válnak.

Eddig a gyors megállt Kál kápolnán, de nem fog mert nem lesz 25 utas aki felszáll rá.

 

Te azért is lobbyzol hogy

Kevesebb fövonal legyen

lásd Szlovén

Tévedsz is nagyokat

2 Ne legyen ráhordó mellékvonal ami fővonalon növelje a teljesítményt vagy szinten tartsa

Másrészt lapátra akarsz tenni nem ötezer hanem 10000 vasutast és tudnod kell a pirospozsgás bakterok végrehajtók , de nézd meg a szellemiek között nőtt a létszám miközbe nincs elég kétkezi  a vonattovábbításhoz.

 

Inkább azon kellene elgodolkodni hogyan lehet fuvart szerezni üzemet telepíteni ahol ezen mellékvonali átoktól sulytott térségben amugy se rózsás extra nagy munkanélküliségü vonalaon legyen valami forgalom.

Nem Kétujfalura vagy Drávafokra gondoltam, Ott Vitézipusztai kisvasut a maga nem kis ráhordásával megszünette a teherforgalmat a vonal azon szakaszán.

De Ott is szeretnél egypár barna bőrünek munkát adni amig eltakarítják és vaskereskedésbe viszik az állami tulajdont.

 

Harmadszor vegyél még egy tényt figyelembe:

14 Pápa csorna például

A vonal építésnek költségét anno a községek és azok modos lakosai is támogatták anyagilag!  Keres rá a neten légy szíves4

 

Keress rá a Pápa Csorna Hév-re!

4.- szer vedd tudomásul hogy ez az ország nem, Österreich azzaz

Az ÖBB megcsinálhatja hogy csak teherforgalom, de a MÁV-nál mondjuk a tehervonat vezetője menet közben észlené hogy nincsenek tovább sínek.

 

Én indulatból fáradtan írok aki akar megért , de Te egy elvetemült Pesti ember vagy vidéken sose éltél nem tudod milyen ott az élet.

Az hogy végigbumlizol bizonyos vegetáló szakaszokat szabad szombat délután és abból átlagolsz hát az már több mint felháborító.

Te az összes Máv-os melett elbujhasz mert annyi rosszindulat nem szorult beléjük se.

Hiába akarsz ésszerüsíteni pénz kell hozzá.

Hiába akarsz buszokat vetetni azok vagy lassabak egyes helyeken vagy nem működnek megbízhatóan.

Nézd meg szerett tabnítványod A-G. aki a 64 esen azt tapasztalta,hogy köszönőviszonyba sincsen a menetrend a valósággal és ez nem helyi ügy, a vonatpótló nem munkéásjárat ami itt ott megáll akkor megy amikor neki tetszik és önkényesen szabályt alkot.

Harmadrészt továbbmegyek:

Ha tényleg buszokat akarsz akkor utasszerzés céljából Kórház SZTK Iskola Középiskola Főiskola Ipartelep Ipari park érintésében és 6:00 munkakezdésben 14:00 műszakváltásban 22:00 " váltásban gondolkozz!

azaz nem a meglevő pár vonat helyett kell busz henem meghosszabítva esteleg a vonatot buszt kombinálva /minimum 2-3 vonat vonalanként mert akkor ellopják a sínt/

 

És mégegy fontos szempont a Kisterenye Kál Kápolna Nem világvárosok de érdemes Kisterenye helyett Salgótarjánban gondolkodni vagy Kál heyett Füzesabonyban /Debrecenben/

Azért mert így lenne logikus.

Nállunk a Volán vezető a 10 km es buszt 20 km re nyujtja a 37 km-est/Eger Mátraballa/ 67,5 re /eger-Mátraballa-Salgótarján/stb azaz hosszított utvonalon gondolkodik.

De még se képes kiszolgálni minden igényt.

Mindemelett ha leállna a forgalom mivel etniakai térség Mátraderecske stb hamar elopnának mindent pedig 28 km en 21 tonnás kővonatokra felujjított rész van ezenb a vonalon.

/84/

Ha nem marad napi 3 bz ingázva egy Bz akkor ellopnak mindent.

Kőbánya Recsken vagy Leier téglagyár netén Recsen Mártamindszenten az Erdészet kocsit ad fel Liszkón a fémmű van tehát van teherforgalom Én 18 kocsis tehervonatot láttam Dácsiával  nyomulni , de ha nincs személyvonat akkor vége a vonalnak lásd: Enying Lepsény között is beleloptak a pályába avgy néz Rcsktől nem messze van Ózd ott is ment ki a vezér a bobóval, de egy idő után veszi észre hogy nincs tovább..... sín Tehát így is lehet gondolkodni.

HA MEGSZÜNIK A SOK ÁLLOMÁSI SZEMÉLYZET DE VAN MÉG NÉMI FORGALOM AKKOR FENNMARADHAT A FORGALOM ÉS A FŐVONALAKON SE KELL UTAS ÁRU CSÖKKENÉSTŐL TARTANI.

 

Zárszónak fogadj el egy jó tanácsot!

Debrecen Eger közé a Hajdu volán berakott 2 uj Eger Debrecen Eger járatpár

Igen ám csakhogy a mindennap ünnepek alatt is közlekedő járatokat leállította a Tavaszi szünetre 4 napra.

Egerben mivel nem Hajdu megye nincs kihirdetve én a honlapjukon találtam rá , tehát megszívatták azokt az utasokat is akik az uj járatokkal egyidőben korábban közlekedtett megszüntett járatokat választották mivel számított az Agria a Hajdu Volánra abban Hogy Eger Füzesabony Besenyőtelek között is kiváltják a járatokat néhányat törölt is hétvégén , de mivel ünnepek voltak ünnepi " + " közlekedés így a leállított járatok pontb ilyen napokon jártak így szívatás volt az utasok felé.

Tanulság sose bízz a Volánokban!

Van olyan hogy az ország egyik részén munkanap a másik részén szabadnap a harmadik részén ünnepnap Ők nem kompatibilisak egymással sajnos!

Teezt nem tudhatod Budapest meg a 2700 falu igen messze van egymástól akinek meg nincs autója az szívja meg a f@... mert csak egyéni közlekedéssel lehet kiváltani a dolgokat.

 

Ünnepnap "+" nap a vasut nem áll le ha meg korlátoz valamit azt jó előre akár fél évre egy évre áttkinthetően lejelenti.

XII 31 XII24 25 stb

a buszos példa tavaszi szünet alatt volt! a buszok más időszakokban meg járnak vasárnap is  logika =0

 

Azt se felejtd el hogy ha a JV nem dolgozik lekiismeretesen akkor ugy jár mint gamrc a Rajkáig utazott a 140 km jeggyel lés nem vették észre hiszen 200 km t kelett volna fizeni km-ben!

 

Ja és egy kétrészes Bz azt nem tudod , hogy 5 részes BZ-t hogy ellenőriz a kaller? 5  megállóközönként kerül sorra egy kocsi !

Ott nem lehet Táblás megállóhely miatt bevételkiesés? Dehogynem

A szólón legalább beszedik a pénzt! Meg a + 1 mellékes Bz-n is!

 

Az eddigi Vonatpótlók a fogyatékos szervezés miatt nem válatk be és a 40-es fővonalon nem lett több IC  /20 millát Pécs meg a Megye adta a megszünett 1 db IC párért/

Tehát sehol nem jelent meg a megtakarítás sajnos.

Te ezt nem tudod naívul hiszed a magad elméletét bele vagy zsongva és Pesti ember lévén egy két negatív dolgot átlagolva jutsz el hamis következteésre.

 

Mindig átlagolsz!

=(ÁTLAG)?

 

Magyar Szlovéba is belebuktál! Saját számaidba!

Előzmény: Törölt nick (7191)