Szia Napster!
Mindenben egyetértek veled. Ibizára egyébként én nem akartam menni, csak feltűnt, hogy már az sincs benne, nagyon kevés a spanyolországi út, elég sok a görögországi, és csökkentek a török szállodák (nekem szívem csücske Spanyolország, bár tavaly Törökország voltunk, most egy pár nap múlva meg Kréta lesz).
A TUI-val nem teljesen lefutott a meccs még, a végső megoldás hátra van (amelyet nem is ők, hanem a közvetítő iroda ajánlott végül fel), de szívesen leírom, mert nagyon se.gel álltak a probémához.
Tavaly Korfun a Hotel Gellina Village-ban egy "4*-os" appartmannban foglalt helyet az ismerősöm (2 felnőtt 1 gyerek). Az ott készült fényképek önmagukért beszélnek, rozsdás (de nagyon hűtő), lepukkant mikro, ismeretlen eredetű vasdarabokkal teli szemetes, gazos kert. A légkondi inkább meleget fújt, mint hideget, a fakultatív kirándulás elmaradásáról nem értesítették őket, reggel 7-kor várták a buszt, s akkor derült ki, hogy nem lesz kirándulás, az idegenvezető a telefonhívásra annyit reagált "hát maguknak nem szóltak?" (Mégis kinek kellett volna szólnia, ha nem neki, az ott nyaralók nem ismerik egymást!)
Nem sorolom tovább (pedig lehetne), hazaérkezéskor küldtek egy reklamáló levelet némi visszatérítést kérve, fényképmelléklettel, ami alátámasztja, hogy ez messze nem 4*-os szálloda. A válasz annyi volt - nagyon lerövidítve - hogy mások nem reklamáltak, még soha nem jeleztek problémát, tehát ez így jó ahogy van, és a válasz mindkét esetben (a második ügyvédi levél volt) több, mint egy hónapot vett igénybe.
Hosszas levelezés, ügyvédi felszólítást, perrel való fenyegetés, stb. után végül a közvetítő iroda - saját keretéből - ajánlott fel a következő foglalásból 10% kedvezményt, de ezt még különböző okok miatt (pl. az idén kiválasztott szálloda a Neckermannál sokkal olcsóbb volt, így nem lett volna értelme a TUI-katalógusból választani a kedvezményt miatt).
Képet még nem töltöttem fel, de megpróbálok mutatóba egyet-kettőt feltenni, így egyértelmű lenne, hogy miről van szó!