Törölt nick Creative Commons License 2005.06.06 0 0 7134

Kedves Taxxx!

 

Engem az érdekel ha ennyire vágod a számokat akkor arra vagyok kíváncsi hogy a maradék 40-60 milliárd MÁv veszteség hol jönössze?

80 ason 70 esen 1 esen vagy hol azokra nincs adat?

Egy elővárosi posta BHV mennyire költséges?

Mennyi bevétel keletkezik ott ahol a buszhoz képest 20% olcsóbb a vonatjegy?

Meg érdekel a 4-es Metró meg a 2-es az mennyire nyerességes veszteséges.

 

Tudod az a baj a buszok csak bizonyos helyeken beváltak.

Akik sok kilométert utaznak azok óhatalanul rosszul vannak hiszen az utak nem tükörsimák meg szükebb a tér és levegőt se nagyon kapok.
nem lehet a végállomásokon beszállni kulturáltan.

Nézz ki egy buszállomásra ott mekkora a taopsás mert 4 perc beszéálltási idő van csak sajnos.

A vonatnál sokkal több. Mert az vesztegel az állomáson. a végállomáson meg a kersztre várva általában.

Utegyenetlenségek még jobban lesznek levegő nélkül iutazni az nem kellemes.

Én sokat buszoztam buszbarát voltam, de Hatvan Gyöngyösnél már nem birom a távolságit pedig az félut.

 

Várom kiimutatásaid a elővárosira

És BKV-ra!

 

Köszi

Előzmény: Törölt nick (7130)