Kedves Taxxx!
Engem az érdekel ha ennyire vágod a számokat akkor arra vagyok kíváncsi hogy a maradék 40-60 milliárd MÁv veszteség hol jönössze?
80 ason 70 esen 1 esen vagy hol azokra nincs adat?
Egy elővárosi posta BHV mennyire költséges?
Mennyi bevétel keletkezik ott ahol a buszhoz képest 20% olcsóbb a vonatjegy?
Meg érdekel a 4-es Metró meg a 2-es az mennyire nyerességes veszteséges.
Tudod az a baj a buszok csak bizonyos helyeken beváltak.
Akik sok kilométert utaznak azok óhatalanul rosszul vannak hiszen az utak nem tükörsimák meg szükebb a tér és levegőt se nagyon kapok.
nem lehet a végállomásokon beszállni kulturáltan.
Nézz ki egy buszállomásra ott mekkora a taopsás mert 4 perc beszéálltási idő van csak sajnos.
A vonatnál sokkal több. Mert az vesztegel az állomáson. a végállomáson meg a kersztre várva általában.
Utegyenetlenségek még jobban lesznek levegő nélkül iutazni az nem kellemes.
Én sokat buszoztam buszbarát voltam, de Hatvan Gyöngyösnél már nem birom a távolságit pedig az félut.
Várom kiimutatásaid a elővárosira
És BKV-ra!
Köszi