Tulajdonképpen ez most csak félig igaz :-))
Tekintve, hogy a vonatok helyközi közlekedésre alkalmasak, minden vonat vidéki közlekedésre való :-))
Egyébként is, én is megkérdezhetném, hogy míg más vadi zsír járművel ingázik (2-es vonal), én pótdíjat fizetek egy olyan _felújított_ IC kocsira, amelyikben még a légkondi sem működik (de azt is csak akkor, ha épp nem fogyott el a helyjegy).
Meg lehet továbbá nézni a távolsági "gyors"vonatokat (20-57, 20-17), azért azok is kicsit más színvonal - még talán az Usgyiknál is szarabbak, ótvarabbak, koszosabbak (Pedig azok nagy része _Budapestről_ indul/oda érkezik :))))
Úgyhogy ez a vita tulajdonképpen parttalan, mert nyilván nincs egyszerre pénz 1500 új kocsira és 200 új Desirora. Addig pedig, oda teszik az új járművet, ahol sok az utas - ez pedig nem nehéz kitalálni, hogy a budapesti előváros.