malevemberke,
Milyen előnyöket jelentene a Bátaszék-Pécsvárad újra járhatóvá tétele?
Hogyan lehetne nyereségesen üzemeltetni, mikor csak a pálya normálisan járhatóvá (50 km/h- az ívviszonyok miatt) tétele is km-ként min. 20 millióba kerülne, ami az egész vonalra számítva 1,2 milliárd forint?
Milyen teherforgalom lenne a vonalon (mármint arra gondolok, hogy mennyi?)
Milyen személyforgalom lenne a vonalon (úgy értem mennyi?)
OFF
A pécsi villamost csak a dugókra fogni elég értelmetlen - arra a megoldás pl. a buszsáv lenne, ahol kell (Márpedig ahova elfér a villamos, ott a buszsáv is)
(Ja, egyébként mielőtt a helyismeretemet vitatnád, jelenleg is pécsi bejelentett lakos vagyok, ott születtem és 18 évet éltem ott.)
ON