Regionalbahn! mit szólnál hozzá, ha a felső és alsó szakszokat különválasztanák?
Másik:
Nem lehet(ne) Nógrádkövesdig madzsagot húzni és akkor a kis Palóc Ic-k Nkövesdig járhatnának dróton.
Nekem megfogalmazódottegy delta beépítése Bag és Aszód között a Iklad-Aszód közé.
Ot valami gazos préri van jelenleg.
Akkor nem kellene irányváltás Aszódon.
Szerintem 70-80-100 km ről is be lehet járni Pestre kényelmesen ha valaki odafigyel és sokkal több a bérletár jobban megéri.
Ha 10 km-re a 100 70 stb vonalakon nem 92 hanem 160 Ft ot fizetnének vagy HÉv tarifát akkor csökkne a veszteség.
Miért ad a vasut 1-50 ig jótékonyságból engedményt?
Felette meg drágább az ut 100 Km 946 Ft de ha két 50 esel kiváltanád akkor 404+404=816 ez hogy van a pest környéki elővárosin bagóért utaztat termeli a veszteséget de ráfogja a többire is lám ott termelik napi 2-3-4 vonattal a veszteséget.
Elővároin összehoznak ugy 60-80 milliárd veszteséget azt sírnak hogy milyen rossz.
Hiába van tele a az előbvárosi akkor is veszteséges