Törölt nick Creative Commons License 2005.05.27 0 0 6866

taxx a 40 kmes vonatbérlet olcsó 25 km hosszan fuvaroz ekkora összegből el a Volán hasonlíts össze

 

Forrás:

http://www.volan.hu/new/menetr/dijsztaj2004.htm

 

http://www.mav.hu/index.phtml?akat=150021

 

és számolj 20 Ft/km gépkocsihasználati /benzin+amortizáció+kutyafene fenntartási egyébb stb/ díjat

 

A vasut 50 km ig bagóért szállít azza fajlagosan 8-10 Ft/km teljes áron azzaz 40*8-10 =x

ettől 20-35 % magasabban a Volán

és asaját gépkocsihasználat a vasutnak a 2-2,5 szerese!

Tehát amikor Rádió 1000 Józsi és sok társát elszállítja a MÁv bagóért akkor baromi vesztességet termel.

Vidéken az a minimális pár vonat nem oszt nem szoroz ha az megjelenne a fővonalakon az a lóvé az is kevés lenne

Gondolj bele abba , hogy a 4-es metro két állomásköze kerül ennyibe fajlagosan azza átlag 700 méter!

Mivel mondjuk 170 Milliárd Ft mellékvonali veszteség 17

azaz 1/10 ból elvegetál 3400 km 10000 vasutas aki nem munkanélküli segélyre vár de ha megépül a  akkor is vesztességes lesz mivel a valós költség 340-400 Ft ezt nem fizettetik ki a használókkal így ha megépül akkor ujjabb veszteségforrást építünk.

Szerintem az let nagyon elbaltázva amikor a városi gyorsvasutra szánt közlekedési területet beépítettük és nem lehet felszínen Gyorsvasutazni

Máv hálózata se alkalmas erre mivel ujjabb vágányok kellenének amiket egyes helyeken nincs hely lerakni vagy épületek stb vannak.

Tehát nincs mód csak méregdrága mód Budapest fejlesztésére.

Vidéken nem a mellékvonal a első probéma hanem a ellehetlenülés.

A vasut ott nem ad kenyeret, de az egész gazdaságpolitika kiszolgáltatott behozatalra szoruló országgá tesz bennünket, nem lesz saját termelés csak munka nélküli léhütő tömegeket tudunk adni majd az országnak.

Az egész gazdaságpolitika az hogy vidéken nincsenek üzemek nincs a vasút számára fuvaroztató az a fő gond.

 

Végezetül a mellékvonala menetrendje ugy volt beállítva sokáig, hogy azzal se reggel 6 unkakezdésre se 7 munkakezdésre se 8 ra iskolába se 3 műszakba ne lehesen bejárni.

Sajnos.

Átmenileg talán volt pár kivétel de az is megszünt.

 

Én a 87 látom , hogy a turizmus mitt túljutott a mélyponton és igen is használják a vasutat.

Korábban ott is volt 62-es jelenség de megszünt!

 

Jó éjt minden kedves vasut megszünetőnek és vasútépítőnek!

 

Előzmény: Törölt nick (6842)