Törölt nick Creative Commons License 2005.05.27 0 0 6863

Régen Drávasztára_Sellye-Szentlőrinc Pécs közvetlen vonat volt, ma semmi.

 

A 62-est a /Dolnij Miholjac/Harkány-Pécs vonal is összekötötte Pécs városával.

 

Másik:

 

112 es azért csak 3 vonat 1968-ban mert egy AB volt a az emberek pesten dolgoztak vagy a Mezőgazdaságban.

Ott spontán buszok vitték az embereket mindenfajta átterelés nélkül Szakonyon áta talán Hajduhadháznál a 100 -ra is volt busz.

 

 

BUDAPEST

 

nos szerintetetek ahol a 4-6 on egymást tapossuk akkor a vonatokon milyen állapotnak kellene lennie?

Ez is időszaktól függ én amikor a 70-esen utaztam akkor reggel kifele 20-30 utas volt 6 kocsiban.

Vagy egyszer volt zsufoltság amikor szombat délután belendült a vonal forgalma és a BDV tele volt.

De se a pénteki 13.15 posta Bhv-n se 11.00 körül Ki Istvántelekre a zónázóval  se vissza 14. 00 körül Istvántelekről a Nyugatiba nem volt tömeg zavart is a kihasználatlanság.

 

Aki pesti tempót megszokta az nem bírja hogy egy vidéki városban kevés járat van lassan közlekednek.

 

Pesten sokminden olcsóbb mint vidéken.

Nagy a kosz az embertelen környezet, de szerintem el vannak látva sokmindennel kultúrával amivel csak egyes megyeszéhelyek rendelkeznek.

Én Eger peripériájáról utazok fel pestig ott avgy továbbutazoka Dunántúlra vagy  Pesten tömegközlekedek.

 

A mellékvonaka állítólag össz 17 miliárd vesztességet termelnek.

De szerintem a fővonali szemlélyszállítás is igen vesztességes csak ez elsikkad.

Nem gondolt valaki bele hogy nem fizettejük ki a használat valós kölktségét a fővonalakon és az utaknál a nehézjárművek buszok okozta útrongálást az is kár okoz a "Népgazdaságnak"!!!!!!!!!

Kamionok ne gázolajban fizessenek hanem elegytonnakilométerben és ne SZJA-ból fizessük már ki az új utakat a régiek szintentartását.

Mert sajnos kedves urak a benzin nem fedezi a mohó kartelező útépítő cégek étvágyát lásd milliárdos bünti! Versenyhivaltal stb.

 

Fel kéne fogni , hogy nem a vasuton belül kellene ujraossztani hanem a közút használóival megfizettetni a valós költségeket és akkor már bizonyos helyeken előnyösebb helyzetben lenne a vasúti árúszállítás és a TÖMEGKÖZLEKEDÉS.

 

Egyébbként vaskalapnak üzenem, hogy a MÁRTA VOLÁN mikrobuszozik és a Jászkun Volán se veti meg a 543-as ami nek üzemelteési költsége alacsonyabb.

 

Üdv! Minen kedves ellnségemnek és barátomnak !

 

Kellemes estét szép napot mindenkinek!

 

 

 

 

 

Előzmény: v_peti (6846)