Mondjuk a 128-as vonalat nem sorolnám ide.
Annak a Bcs-Ktgy közt szép forgalma van a többi felsorolthoz képest, pláne ha még ráhordanának jobban Gyulán, Sarkadon, akkor már inga kellene rá :-).
A Szgh-Pl szakaszon is van utas, Ktgy-Vt szakasz már üresebb de a felsorolt vonalaknál (sokkal) több utas van. Szvsz a vonalba van potenciál, páne ha bizonyos településeken helyjáratokkal megtámogatódna a dolog.
A 127 vonalon külső részén pl. a Vt-Körösújfalu szakaszon azért volt vmennyi utas 5 15 fő/vonat, ami nem sok, egy TVG-t megtöltöttek volna rendesen, viszont tovább már üres volt a vonat. A szóló Bz ingázhatott volna ide napi 6-7 párat attól a 11+11 km-től nem ment volna csődbe a cég, viszont tovább inkább csak pénteken és vasárnap van/volt utas, csak hát egybe kezelték a szakaszt.
A belső szakaszon több utas van, de azért pár vonat kivételével bőven elég a szóló Bz. Vagy akár "pótló" busz lehetne az összes.