amicus
Félreértettél. Sajnos a válaszomat, most nem tudod elolvasni, mert elutazol.
Ez a topic a mellékvonalakról szól. Hogyan jön ide az urbanizáció?
Úgy, hogy az elköltözők után, öregedő falvak maradnak, inaktív nyugdíjasokkal.
Ők valóban nem utaznak. Mindez kódolja a mellékvonalak elnéptelenedését,
és agoniáját, ami bezáráshoz vezet országszerte.
A 62-es vonalon bizony kevesen utaznak, mert tényleg nem vezet át olyan
sűrűn lakot aktív lakosú falvakon. Egyedül Harkány-Siklós-Villány szakasz
kihasználtabb, és jobb állapotú. Fontos tudni azt is, hogy a 62-es vonalról
három vonal is vezetett Horvátországba a Dráván keresztül anno.
A sors fintora, hogy a vonalak Horvátországi szakaszait nem szedték fel...
Hogy Taxxx a 64-es bezárását is szorgalmazza, az fájdalmas. A forgalom
nem rossz. A menetidő magas volta miatt utaznak sokan Pécsváradról
Pécsre busszal. Itt csak ~19Km-es szakasz felújítására lenne szükség. Pécs, és
Baranya ennyit megérdemel. Így az utasok száma legalább megkétszereződne.
Egy nyugdíjas, kutyás, ismerösőm panaszkodott, hogy a tömött Bajai buszra fel sem tud szállni. Korábban a 64-es teljes szakaszának mükődésekor nem volt ilyen
problémája. Természetesen tudom, hogy a 64-est soha nem fogják teljes
hosszban újra megnyitni, de legalább azt a Pécs-Pécsvárad közötti szakaszt
felújítanák...