vaskerék Creative Commons License 2005.05.27 0 0 6860

amicus

 

Félreértettél. Sajnos a válaszomat, most nem tudod elolvasni, mert elutazol.

Ez a topic a mellékvonalakról szól. Hogyan jön ide az urbanizáció?

Úgy, hogy az elköltözők után, öregedő falvak maradnak, inaktív nyugdíjasokkal.

Ők valóban nem utaznak. Mindez kódolja a mellékvonalak elnéptelenedését,

és agoniáját, ami bezáráshoz vezet országszerte.

A 62-es vonalon bizony kevesen utaznak, mert tényleg nem vezet át olyan

sűrűn lakot aktív lakosú falvakon. Egyedül Harkány-Siklós-Villány szakasz

kihasználtabb, és jobb állapotú.  Fontos tudni azt is, hogy a 62-es vonalról

három vonal is vezetett Horvátországba a Dráván keresztül anno.

A sors fintora, hogy a vonalak Horvátországi szakaszait nem szedték fel...

 

Hogy Taxxx a 64-es bezárását is szorgalmazza, az fájdalmas. A forgalom

nem rossz. A menetidő magas volta miatt utaznak sokan Pécsváradról

Pécsre busszal. Itt csak ~19Km-es szakasz felújítására lenne szükség. Pécs, és

Baranya ennyit megérdemel. Így az utasok száma legalább megkétszereződne.

 

Egy nyugdíjas, kutyás, ismerösőm panaszkodott, hogy a tömött Bajai buszra fel sem tud szállni. Korábban a 64-es teljes szakaszának mükődésekor nem volt ilyen

problémája. Természetesen tudom, hogy a 64-est soha nem fogják teljes

hosszban újra megnyitni, de legalább azt a Pécs-Pécsvárad közötti szakaszt

felújítanák...

Előzmény: amicus (6856)