Szia!
A csuklós Bz-t volt szerencsém Nyugatiban megtekinteni: komfortos, tiszta, az utastér kulturált kialakítású, az ülések kárpitozása és kalakítása kényelmes, ízléses. A szerelvény 90 km/h sebességre képes, fordulásnál nem kell körbejárni, csak vezetőállást cserélni (időszükséglete egyszerűsített fékpróbával kb. 5 perc).
A Palóc IC-k jelenlegi kihasználtsága az én becslésem szerint (ülőhelykapacitás egységesen 180 fő).
33507 Reggel Budapest felé: 70-80 %
33502 Délelőtt Balassagyarmat felé: 15-20 %
33505 Délután Budapest felé: 15-25 %
33506 Délután Balassagyarmat felé: 60-80 %
A csak vasárnap közlekedőét nem tudom.
Továbbra is az a véleményem, hogy a közvetlen járat Vác - Drégelypalánkon át az Ipoly-völgybe időben nagyon hosszú lenne.
Közvetlen járatnak ebben az oldalban szerintem Drégelypalánkig lenne jelentősége a hivatás- és (főleg nyáron és hétvégén) a kirándulóforgalom miatt.
RB