wamzer Creative Commons License 2005.05.24 0 0 73

Ügyintézői szinten nálam is minden OK volt az ERSTE-vel, amikor személyes kapcsolatba kerültem a bankkal, nem volt gáz, minden pörgött, ha kellett, felhívtak mobilon, én is el tudtam érni őket, satöbbi. Meg az is szimpi volt, hogy nem uaz van, mint az Otp-nél, hogy nagy hodály, sorszám, egy ablaknál kell állnod, hanem face-to-face egy asztalnál ülve meg lehetett beszélni mindent. Ja, meg hitelkérelem iránti érdeklődésnél - amikor még tényleg csak érdeklődtem - az ügyintéző srác kérésre elküldte e-mailben az ügyvédemnek az általuk követelt kötelező elemeket az adásvételi szerződésbe, ez tudom, nem olyan nagy cucc, de egy Otp-nél nem hinném, hogy müxene.

 

Mindemellett a beígért 3 hét helyett 2 és fél hónap volt az elbírálás, megint más, hogy én ezzel számoltam, és bőven hagytam időt a teljesítésre az adásvételiben.

 

Folyószámlavezető banknak viszont nem szeretem, el is jöttem onnan.

Előzmény: Freonhunter (72)