Pár hónapja olvasgatom a topicokat, hozzászólóként új vagyok. Már többször utaztunk a Neckermannal, eddig nem volt problémánk vele. Most viszont egy kis félrevezetést fedeztem fel, sajnos már csak a foglalás után, de mivel az utazás előtt vagyunk, még legalább lelkileg fel lehet rá készülni.
Krétán, Agia Pelagiában az állítólag 4*os Hotel Blue Bay-nél egy szóval nem említik, hogy a 250 m távolság a parttól "függőlegesen" értendő, ugyanis hegyoldalban helyezkedik el, ráadásul a városon kívül, 2 km-re (ezt sem tartalmazta a katalógus)! Egy hotelkritika lapon pedig csupa-csupa rosszat olvastam róla, max. 2,5 *-ra értékelik. Azt írják, hogy hegymászó jártasság kell a hotel megközelítéséhez, ráadásul borzasztó rossz a kaja. Igaz ezek német vélemények voltak, és mint tudjuk, nekik semmi nem jó, de azért egy kicsit elkeserített a dolog. Amikor a Neckermann-központnál rákérdeztem a hegyoldalra, azt váaszzolták "nem lehet mindent leírni a katalógusban" (!!!). Szerintem a hotel elhelyezkedése az egyik legfontosabb információ lenne, nem a szoba színét kérdeztem.
Egy kis tájékoztató, ha valakit érdekel: Travel Service gép megy, 13.00-kor indul, folyamatosan nézem a www.bud.hu oldalon az indulásokat, ma indult másodjára, eddig nagyjából időben indult, azaz 13.20-kor már "felszállt" jelzés volt a járatinformáció.