De megkérdeztem. Nagyon egyszerűen. A kis lezli mellett volt még egy basszuskombója. A sztereó (úgyis szárazon monó) egyik oldalát a lezlibe küldte, a másikat a kombóba. Annak letekerte minden magasát és kész. Szóval a lezli szólt a teljes frekitartományban, csupán egy állóhanxóróval a basszusra rásegített.
Végülis ha belegondolok, az én Allsound LA2700-asom pont ilyen, de egybeszerkesztve. (no jó, kétrészes, csak másképp)
Ugye, milyen fontos és jó a "szabványos felhasználói felület" :-) ?
Ámbár a a VK után a CX3-at cipelvén nagyon erősen zsibbadni kezdett a kezem :-)
Nem értem minek csináltás olyan súlyosra. Még a VK is nehéz a 14 kilójával. Az XB1 csak 10kg, a Nord Electro meg csak 7!!! Az a műanyag húzóregisztermechanika nem indokolja és a billentyűzet sem, mert a Nordban is olyan van.
A Viscountnál még értem, mert 1/1 olyan fadobozt kreáltak. Az egy igazi műbútorasztalos faszekrény. Az összes szintinél egy könnyített fémvázra rátesznek itt-ott fa díszítőelemeket. (VK, Nord, XB) Az olasznál meg mint a leslie, egy igazi doboz, fémtartók nélkül. Fém csak a billentyűk körül van, mint az igazi Hammondban. Esetleg a CX3 is ilyen szerkesztésű, azért akkora a súlya? Ok, azt látom hogy magasabb, mert ott már a billentyűk fölött van a drawbarkészlet úgy, ahogy kell.
Szerintem "töltelék" orgonahangnál csak azért venni egy külön vasat, akkor nem olcsó mulatság még annyiért sem.