MuzX Creative Commons License 2005.05.11 0 0 7
És még mindig nincs vége!
Kedden a megvásárolt Kombi Netquick csomagot megpróbáltam regisztrálni.
Ez más mint a Netquick Kombi, mert a Netquick Kombi perc alapú kredittel működik, a Kombi Netquick (de jó, hogy ilyen egyértelműek a nevek) meg forint alapú kredittel.
A Matávpont boltban csak ez az egy Netquick csomag volt, ezért ezt vettem.
Oké, lekaparom a kártyán a számot, axelero weboldal, beírom a számot, átirányít a Netquick centerbe, ahol folytatni kéne.
Igen ám, de a Netquick Centerben nincs Kombi Netquick az oldalon, csak Netqucik Kombi, amiről ugye tudjuk, hogy más alapon számláz, és a mutatott doboz csomagolása is más, tehát teljesen más terméknek tűnik!
Ezért aztán már nem mertem ezzel regisztrálni, mert attól tartottam, hogy még nagyobb kavarodás lesz.
Felhívtam az 1234-et.
8 perces várakozás után elmondtam az ügyintézőnek ezt a fenti problémámat, ő viszont erősködött, hogy ha a kártyakód alapján a rendszer ide irányított, akkor azt kell használnom, ráadásul szerinte a Kombi Netquick már nincs is forgalomban(?)
Aztán előkerült valahogy az is, hogy nekem volt már egy próbálkozásom, amit "leszereltek". Ehhez elmondtam az egész eddig sztorit az elejétől fogva (5 perc)
Az is kiderült, hogy ugyanazt az azonosítót nem adhatom meg mégegyszer, mert - ugyan törölték - de a rendszer még fél évig archivban tartja (?).
Kértem, hogy nem lehetne-e akkor ezt az azonosítót újraéleszteni, és ugyanazokra a paraméterekre "rátölteni" a most megvásárolt kreditemet, így az összes beállítás a betárcsázáshoz meg egyébhez megmaradna, amit anyunál már beállítottam, mert ő úgyse tudná egyedül megoldani.
Azt mondták, lehetséges, oké, csináljuk.
Megcsináltam majd közölte, hogy teljesen ugyanazt az azonosítót "vezetéknév1" nem fogadja el most a rendszer, csak a "vezetéknév11"-et, de sebaj, most ideiglenesen felvette a létrehozáshoz ezt, majd át fogja írni "vezetéknév1"-re, de ennek az elmentéséhez (mivel ilyen már volt a rendszerükben) nincs jogosultsága, meg kell várni, amíg egy megfelelő hozzáféréssel rendelkező kollégája jóváhagyja, úgy 1 óra múlva már próbálkozhatok majd, be kell menni a klub.axelero.hu oldalra, bejelnetkezni ezzel az email címmel, a mi "azonosító@t-online.hu" (szemben azzal, amit előzőleg mondtak, ugyanist az előző Netqucik Kombihoz az "azonosító@netquick.hu" emailcím tartozik) és a jelszóval, aztán ott mindenféle dolgot be lehet állítani.
közben mértem az időt, ez a beszélgetés 25 percig zajlott.
Úgy 2 óra múlva megkíséreltem, persze miért is sikerült volna?
Még próbálkoztam párszor később, színtén eredménytelenül.
Újból 1234. Megpróbáltam az előbbi ügyintézővel beszélni, mert ő már ismerte a sztorit, és már nagyon unom huszadszorra is végigmondani. (fel fogom venni diktafonra). Nem tudták kapcsolni, éppen beszélt, vártam. Aztán mondták, most nem nagyon foglalt, adjam meg, hol érhetnek el. Megadtam a nevem, telefonom, felvették miért keresem, és azt mondták, vissza fog hívni.
Közben az aktuális ügyintéz ellenőrizte, már él a megfelelő azonosító és jelszó, bár valóban nem lehet vele belépni ("vezetéknév1"), de azért a biztonság kedvéért ő elmenti még egyszer, és 10 perc múlva már biztos jó lesz. (18 percig tartott a beszélgetés)
Persze nem lett jó, az ügyintéző meg nem hívott vissza.
Ma ismét próbálkozás, nem működik.
1234.
Újabb ügyintéző, kértem, hogy nézze meg, miért nem tudok belépni az azonosítómmal.
Lebetűztem neki, elsőre azt mondta, neki működik, nekem továbbra se működött.
Kitöröltette velem a böngészőből a cookie-kat, a password-öket, a cache-t, majd újrapróbáltuk. Nem is vártam, hogy működjön.. de azon ő is meglepődött, hogy már nála se működött.
Azt mondta, nem érti, mert az azonosító és a jelszó az, amit megadtam, és rendben van, működnie kéne.
De sebaj, ő most mégegsyer elmenti, próbáljam meg 10 perc múlva, és működnie fog.
Ezt már hallottam párszor, mondtam, hogy már péntek óta kínlódom ezzel, kétszer vásároltam már meg, de még nem trudtam normálisan használni, kb. 8 ízben átlag 20 percet beszéltem az ügyfélszolgálattal, és már nagyon kezdem unni, a jelenlegi beszélgetés is már 20 perce tart.
Azt mondta, rendben, adjam meg a számomat, és utánanéz, mi a baj, és visszahív.
Ez volt kb. 1 órája.
Most már igazán kíváncsi vagyok meddig fog még húzódni ez a végtelennek tűnő történet. :(((((