MuzX Creative Commons License 2005.05.09 0 0 5
Ha még érdekel valakit:
Ezzel nem volt vége a történetnek, azóta még futottunk pár kört, legalább egy órát eldumáltunk az ügyfélszolgálattal.
Kiderült, hogy anyunak Csevegő díjcsomagja van egy ideje, tehát működött a betárcsázás, ellenben az emailcémíet nem tudtam használni, és a Netquick centerbe se engedett be ugyanazzal a felhasználónévvel és jelszóval, tehát nem tudtam lekérdezni, mennyi felhasználható egység van még.
Több ügyintézővel kellett beszélnem, közben persze mindig el kellett mesélnem az egész sztorit, már nagyon unom...
Az lett a vége, hogy kiderült, a telefonos aktiváció szabálytalan és rossz volt, ezért nem lehet igazán használni jól ezt a hozzáférést. Ja külön tetszett, hogy az ügyintéző megkérdezte: és ezt hogy tudták telefonon át aktiválni?
Mondtam, ne tőlem kérdezze, a kollégája csinálta...
EGy dolgot tudtak végül tenni:, kitörölni az egészet. :((
Ma elmentem egy Matávpont boltba és megvettem azt a vacak csomagjukat, és kezdhetem előről a regisztrációt, akkor talán működni fog...
Ja igen, és kell kérnem egy bizonylatot a banktól, hogy ráterhelték a kértyámra az első kisérletnél, majd ezt a sztorit leírni, és kérni az Axelerótól, vagy T-Onlinetól vagy mitől, hogy legyenek szívesek ezért ezt jóváírni a most vásárolt accounton, amit majd ezután fogok aktiválni...