Én a helyedben azért az alább leírtak szerint kipróbálnám egy kb. fél perces felvétellel. A kipróbálás összes munkaideje kb. 10 perc, szerintem megéri. Mert ha a ballagási viedó hosszas vágási procedúrája után derül ki, hogy valami nem OK, akkor esetleg feleslegesen dolgoztál te vagy a gép egy csomó időt. Egy fél perces anyaggal meg lehet kísérletezni, és lehet, hogy fél óra alatt rá lehet jönni, ha van gond, hogy mi az.
Lali:
Azok a felvételek nagyon durvák. Erre szokták mondani, hogy meggyőző fölény... Vazze, az a 3CCD az nem akármi. Most legalább mások is látják, hogy nem a levegőbe beszélünk, amikor itt pár hete elkezdtük a 3CCD-t magasztalni.
Ejjjh, ha a GS75-ös-nek nem csalódtam volna a képstabilizátorában, már rég meg is venném, mert azon kívül mindenben nagyságrendekkel jobb, mint a mostani Sony-m.
Ja, még lenne egy kérdésem hozzád, Lali: arra van mód a GS140-ben, hogy például a zársebességet/rekesznyílást beállítja az automatika egy adott pontra irányítva az objektívet, és ezt a beállítást rögzíti? Ezt a HC14 tudja, és ez rendkívül hasznos, én nagyon sokat használom, ha például a filmezett tárgy háttere erősebb megvilágítású (pl. ablak, reflektor, stb...), és közben mozgatod a kamerát. Ekkor az ellenfénykompenzáció nem jó, mert ha mozgatod a kamerát, akkor attól függően, hogy mennyi területet fed le az erős megvilágítás, nagyon erősen válgoztatja a téma exponálását. Ezért szeretem a Sony ilyen expozíciórögzítési lehetőségét, ilyenkor ráállok a témára, oda automatika beállítja, azt rögzítem, és utána ez nem változik a kamera mozgatásánál.
Fontos lenne tudnom, hogy a GS140-en van-e ilyen, mert tudod, terveben van, hogy lehet, hogy vennék egy ilyet a közeli jövőben.
VChris