A szolgálati helyek megszunnek, oké, de korántsem annyi, amennnyi becsukható lenne normális forgalomszervezés esetén. Gondolok itt arra, hogy a mellékvonalakon is nagyvasutat akarunk játszani, nem valami egyszeru témát bevezetni.
Ha drasztikus akarok lennni, akkor az OVSZ II. szerinti üzemet is felvehetnék...igen, mint a villamos. Nem kell engedélyt kérni, visszajelentést adni, semmit. De nem kell az útátjárókat sem annyira fedezgetni...a keresztek megoldhatók egyszeruen is.
Mondhatják egyesek, hogy sokat változott a világ és a hoskorban is ilyen vasutak voltak, nehogymá' visszanyúljunk addig. Nos, nekik üzenném, hogy ezen vonalak üzemeltetési feltételei azóta semmit nem változtak, csak a biztonság irányába fejlodtek, mondjuk a jármu fékberendezése kapcsán.
Tehát...a váltás nem a tapogatózásból állna..