Törölt nick Creative Commons License 2005.04.22 0 0 6359

Kialföld Volán-t jól ismerem.

Lesz@rja az utasait.

Nézd meg a Tápszentmiklósi vonalat pl.

17 buszjárat de Győrtől 12 km-re levő községekkel kezdve így van.

Pázmándfalu Táp Nyalka stb

Ezek közül a 13 as vonalalon egyedül  Tápszentmiklósnak van megállóhelye kinn a pusztában.

Néz meg Gicet kb 6 busz megy oda  Győrből horibilis a kilométer meg a bérletár.

Az egész megyében leszarják a vonalakat.

Nagyot csalódtam amikor Győr Sopron Megye közlekedését közelebbről is tanulmányoztam.

1987-88 között egy évig, másrészt tavaly 2004 04.15 től voltam ott többször is azon belül háromszor Győr-Kisbácsán voltam.

Itt tudni kell reggelente van 10 percenként busz.

Délután 15 percenként hazafelé ezt tetézi még egy probléma:

Gond az hogy egyszer CSUKLÓS egyszer SZÓLÓ ami Rába contact.

Mindez az is jelzi Kisalföld-nek tökmindegy hogy szóló vagy csuklós 110 embert akar ezen is meg azon is elszállítani.

Legfeljebb lemarad az utas, a sofőr meg balesetveszélyes helyzetekbe kerül.

 

Vissazkanyarodva a 11-esre:

Eddig átszállással oldották meg részben a 3 műszakos munkarendbe járást kiváltó autóbuszos közlekedést Bakonyszentlászlóra. Én Jártam 3 műszakba ugy 23.30 körül nehezére eseik a dolgozónak mégegyszer átszállni!

Az is érdemel figyelmet hogy Veszprémvarsányból kerülővel 42 km buszjeggyel lehet megtenni a 34 km-es vonat utat, hiszen a volán a betéréseket és a hosszabb útvonalat beleszámolja a kilométerbe bizonyos járatain.

 Gic Lázi Tápszentmiklós Bakonyszentlászló Veszprémvarsány közlekedését tanulmányoztam pár hónapja.

Mivel jártam is arrafelé noha onnan 280 km re lakom azért még lehet véleményem.

 

Alapvetően a vasút négyszer kevesebb energiát használ el mint egy közút mert kevesebb a gördülési ellenállása, ezért célszerü lenne ezt is figyelembe venni.

Másrészt az a h*lye a M*V nál aki kitalálta hogy Bakonyszentlászlóig/ tól és nem a teljes vonalon kell közlekedni a vonatoknak az is felelős mindezért hiszen vannak Veszprém-Győr utazások amire nem lehet használni a vonatokat hiszen csak 5 járatpár megy végig.

Én nagyon sokat utazom buszhiányos térségekben ahol a járatok rendszeresen késnek bármit megcsinálhazt a sofőr, azt is hogy nem ad jegyet, kihagy megállót települést vagy hogy 10 perccel előbb indul mint a menetrend.

Szűk levegőtlen járatokon én közel 1500-3000 km között utazok hetente!!!!!

Nem vic a cégem ezért fizet ugyanis cégeket keresek fel egymástól igen távoli helyeken.

 

Buszsofőrökről:

 

Volt olyan eset hogy édesapám szerződéses munkásbuszon járt, de egyszer igénybe kellett vennie a polgári helyközi járatot.

A sofőr nem adott jegyet.

Látja ám hogy a következő megállóban száll fel egy ellenőr, édesapám jelzett a hátsó ajtón, és leszállt.

Ez a védekezés a védtelen utasoknak. Ugyanis ha vita lett volna a sok éve volánnál dolgozó sofőrnek hisznek, aki zsebre dolgozik /poén az hogy ez a sofőr egy rövid ideig ellenőr is volt/

Ez a véleményem a buszokról. Legyen az bármilyen pótló nyavalya a végén ez lesz belőle. Volán meg a buszok már vizsgáztak sokszor nincs mellékhelység szük hely levegőtlen nyavalya az egész. Az utak forgalma állaga romlik a dugókban nő az eljutási menetidő.

 

Mellékvonalakra a 24/72 es megoldás a jó lásd Kál-Kápolna 84 es vonal!!!

ott egyelőre megmaradt Verpelét Recsk

Mátraderecske mh

Mátraballa

Mátramindszent.

Lehet a megoldás a szóló BZ is vagy az hogy lekapcsolnak a szerelvényből kocsikat a kevesebb utasú szakaszokon.